خطابه مجازی حجت‌الاسلام والمسلمین بابائیان امام‌جمعه شهر امیرکلا
مسئولین دولت باید برای اقتصاد، راهکارهای عاقلانه و عالمانه داشته باشند. نه اینکه در جواب مشکلات اقتصادی و گرانی افسار گسیخته بگویند: قیمت دست خداست!!
کد خبر: ۹۴۰۰۰۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۰ 12 February 2021

به گزارش تابناک مازندران ، خطابه مجازی حجت‌الاسلام والمسلمین بابائیان امام‌جمعه شهر امیرکلا به این شرح است.

خطابه_اول

 بسم الله الرحمن الرحیم الحمد لله رب العالمین نحمده و نستعینه الصلاة والسلام علی خیر خلقه محمد(ص) وعلی اهلبیته.

 فرا رسیدن حلول ماه رجب، ماه ظرفیت سازی های معنوی و میلاد امام باقر(ع) را تبریک می گویم.

 امام صادق(ع) درباره فضائل اخلاقی پدر بزرگوارش می فرماید: ایشان دائم الذکر و پیوسته به قرائت قرآن مشغول، و به جود فضل و احسان معروف بودند. اکثر اوقات ازخوف الهی می گریست و متواضع ترین خلایق بود.

 سوم رجب، سالروز شهادت امام هادی(ع) ر ا به همه عاشقان اهل بیت تعزیت می گویم. یکی از میراث گرانقدر امام هادی(ع) زیارت جامعه کبیره است. یکی از اهداف امام از صدور زیارت جامعه کبیره غنی بخشی به فرهنگ زیارت و تبیین زیارتگاه های اهل بیت به مراکزی برای آشنا شدن مسلمانان با اسلام ناب و جایگاه اهل بیت در اسلام بوده است. زیارت جامعه کبیر ه در حقیقت تفسیر قرآن ناطق و انسان کامل است.

خطابه_دوم

 بسم الله الرحمن الرحیم الحمدلله رب العالمین الصلاة و السلام علی محمد(ع) وعلی آله الطیبن، خودم وهمه شما عزیزان را به تقوای الهی توصیه میکنم.

 عدم توجه به مهمل گویی آمریکایی ها و اروپایی ها، عدم تعیین شرط و شروط برجامی توسط آمریکا، لغو عملی تمامی تحریم ها علیه ایران، عمل به تعهد برجامی توسط ایران پس از راستی آزمایی آمریکایی ها، افول آبرو،قدرت و انتظام اجتماعی آمریکایی ها،عدم پیشرفت کار با نشستن و تماشا کردن مسئولین، از کلید واژه های مهم مقام معظم رهبری در جمع هوانیروز ارتش بوده است.

 پیام بسیار مهم تاریخی و نخستین متن مکتوب رهبر انقلاب به پوتین در تاریخ روابط بین الملل، حاوی پیام سترگ یک سیاستمدار بزرگ جهان در فضای بین المللی، ایجاد ایده های جدید در شکل دهی به نظم جدید جهانی، ایجاد سیاست متوازن در سیاست خارجی، توجه به ظرفیت قاره آسیا به عنوان قرن ۲۱، ترجیح شرق به غرب و همسایه ها در سیاست خارجی برای حفظ منافع ملی، نقش مهم ایران به عنوان یک قدرت برجسته منطقه‌ای و جهانی، و اینکه غربی ها بدانند ایران معطل بازی جدید کاخ سفید و اروپایی های درگیر در برجام نخواهد شد. تقویت و تحکیم همکاری اقتصادی، دفاعی، سیاسی، تولید واکسن و نیروگاه‌های اتمی با روسیه بوده است.

 برخی که به ظاهر حقوقدان دولت هستند برای کاهش حضور مردم والقای تقلب در انتخابات ۱۴۰۰ میگویند: برای نظارت بر انتخابات رفراندوم برگزار شود! اولاً قانون اساسی نظارت را به عهده شورای نگهبان قرار داده است. ثانیا آیا بهتر نبود که برای پاسخگو کردن مسئولانی که مسبب خیار ۲۵ هزار تومانی، تخم‌مرغ ۴۵ هزار تومانی، پراید ۱۲۰ میلیون تومانی، و ارز ۲۵ هزار تومانی، خسارت محض برجامی، و... هستند رفراندوم برگزار شود؟

پس از تصویب قانون رفع محدودیت های برجامی در مجلس انقلابی، سفر تاریخی رئیس قوه قضائیه به عراق و استقبال گسترده مردمی از ایشان، تعیین سیاست‌های کلی برجامی توسط امام خامنه‌ای، که بیانگر ریل‌گذاری نظام در سیاست خارجی و معیشت، برای دولت جوان حزب‌اللهی، و سفر تاریخی قالیباف و پیام راهبردی و تاریخی امام خامنه‌ای به روسیه، بوی الرحمان لیبرال‌ها، نفوذی ها و از نفس افتاده ها، بلند شده است.

 مسئولین دولت باید برای اقتصاد، راهکارهای عاقلانه و عالمانه داشته باشند. نه اینکه در جواب مشکلات اقتصادی بگویند قیمت دست خداست! وقتی سلبریتی های بیسواد مجیز گو و سینه چاک دولت بشوند، نتیجه بهتر نخواهد بود! مردم فهیم به نامزدهایی که سلبریتی ها را از مالیات معاف می کنند رای ندهند، عاقلانه و عالمه رأی دهید.

 انتخابات ۱۴۰۰ آزمون بزرگی برای ملت ایران است. انتخاب دولت جوان حزب اللهی آخرین کلید واژه نهایی و سیگنال رهبر معظم انقلاب به ملت ایران بوده است. انتخابات ۱۴۰۰ فرصتی است برای هوشمند گرایی و سازوکار گرایی جوانان مؤمن و دلواپس حزب اللهی، که دل در گرو رهبری و شهید سلیمانی و شهدا دارند. قدرت‌طلب و نفوذی را بشناسید و کنار بزنید، مهم انتخاب درست و مشارکت در انتخابات است.

 از حضور پرشور و عاشقانه مردم بابصیرت شهر امیرکلا در راهپیمایی زیبای خودرویی در۲۲ بهمن و ویژه برنامه بیعت باشهدا، از شهرداری و شورای شهر برای ایجاد فضای فرهنگی، نور افشانی، زیباسازی شهر، از حوزه مقاومت برادران و خواهران، نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی، ائمه جماعات مساجد، پایگاه های بسیج و همه مسئولین و هیئات مذهبی که در برپایی مراسم دهه فجر افتخار آفریدن تشکر و قدردانی می نمایم.

جمعه، ۲۴ بهمن ۹۹.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار