نماینده مردم ارومیه در مجلس، گفت: رونمایی از ماهواره اروم ست و بازدید از آزادراه ارومیه_تبریز در سفر یک روزه نایب رئیس مجلس به این شهر انجام می‌گیرد.
کد خبر: ۹۳۹۸۹۹
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۰ 12 February 2021

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، دکتر وحید جلال زاده  با اشاره به دعوت از نایب رئیس مجلس شورای اسلامی برای سفر به ارومیه، گفت:  علی نیکزاد، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی به همراه رئیس کمیسیون صنایع و معادن و جمعی از نمایندگان مجلس، در سفر یک روزه به ارومیه از مهمترین پروژه های این شهر بازدید می‌کنند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی افزود: در ادامه سفرهای نظارت میدانی نمایندگان مجلس شورای اسلامی جهت آشنایی نزدیک با مسائل و مشکلات مردم در استان ها و شهرستان های کشور  و نظارت بر حسن اجرای اقدامات دولت، از آقای نیکزاد نائب رییس مجلس شورای اسلامی، برای سفر به ارومیه دعوت شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اضافه کرد: بازدید از آزادراه ارومیه_تبریز و بررسی و پیگیری مشکلات قطعه سوم این آزادراه بخش نخست برنامه های سفر نایب رئیس مجلس به ارومیه خواهد بود . همچنین رونمایی از ماهواره اروم ست در پارک علم و فناوری ارومیه با حضور نایب رئیس مجلس و مقامات استانی بخش بعدی برنامه سفر یک روزه آقای نیکزاد به ارومیه است. این ماهواره حاصل تحقیق و پژوهش یک شرکت دانش بنیان است. 

دکتر جلال زاده اظهار کرد: در ادامه این سفر نایب رئیس مجلس در دیدارهای جداگانه با حجت الاسلام دکتر قریشی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه و دکتر شهریاری، استاندار آذربایجان غربی در خصوص مهمترین مسائل استان و ارومیه گفتگو خواهد کرد.

 وی افزود: در بخش دیگر برنامه نایب رئیس مجلس به همراه آقای اکبری تالار پشتی، رئیس کمیسیون صنایع و معادن با شرکت در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در اتاق بازرگانی پای صحبت ها و درد دل بخش خصوصی خواهندنشست که خروجی این جلسات بطور حتم در تصمیم گیری های کلان مجلس مورد توجه قرارخواهد گرفت

نماینده مردم ارومیه گفت: در آخرین بخش این سفر آقای نیکزاد به همراه هیئت همراه با عناصر سیاسی فرهنگی و اجتماعی شهر ارومیه دیدار و گفتگو خواهند کرد. 

گفتنی است؛ در این سفر علاوه بر نایب رئیس و رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، آقایان خضریان سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس، مجتبی یوسفی، عضو کمیسیون عمران و احمد نادری عضو کمیسیون آموزش مجلس حضور خواهند داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار