نهضتی که از ۸۶ شروع شد؛
تابناک سمنان: علی‌رضا ایزد‌پور مدیرکل بهزیستی استان سمنان گفت: به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی، ۲۸ واحد مسکن مددجویی، تحویل توانخواهان بهزیستی استان شد.
کد خبر: ۹۳۹۴۳۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۲ 09 February 2021

Image result for علیرضا ایزدپور

مدیرکل بهزیستی استان سمنان ظهر سه شنبه در مراسم ویژه تحویل مسکن مددجویان بهزیستی در سراسر کشور با حضور ویدئوکنفرانسی رئیس سازمان بهزیستی، با بیان اینکه ۲۸ واحد مسکن مددجویی تحویل توان خواهان بهزیستی سمنان شد، تاکید کرد: این خانه‌ها در قالب طرح مسکن مهر، خود مالکی و تعاونی ساخته و تحویل مددجویان می‌شود.

وی با بیان اینکه نهضت مسکن معلولان از سال ۸۶ آغاز و از آن زمان تا دهه فجر ۹۹ واگذاری دو هزار و ۸۹ واحد مسکونی به مددجویان تحت حمایت این اداره کل صورت گرفته است، ابراز کرد: ساخت ۳۴۰ واحد مددجویی در استان از دیگر برنامه‌های آتی بهزیستی است.

علی‌رضا ایزد‌پور تأمین مسکن و زیرساخت‌های لازم در این بخش برای مددجویان و توان خواهان بهزیستی را یک اولویت دانست و تصریح کرد: در ۹ ماهه ابتدای سال جاری ۱۷۰ واحد مسکونی به توان خواهان تحت حمایت بهزیستی استان سمنان تحویل داده شده است.

ایزد پور با بیان اینکه واحدهای مسکونی که امروز تحویل مددجویان می‌شود در شهرستان‌های شاهرود، مهدی‌شهر و گرمسار ساخته شده‌اند، بیان کرد: به دلیل شرایط کرونا مراسم تحویل این واحدهای مسکونی به صورت نمادین برگزار و افراد مسکن خود را دریافت خواهند کرد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار