استاندار کهگیلویه و بویراحمد : مراسم ۲۲ بهمن با رعایت پروتکل های بهداشتی و به صورت رژه موتوری و ماشینی برگزار می شود .
کد خبر: ۹۳۹۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۴ 09 February 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ،  حسین کلانتری گفت: امسال راهپیمایی ۲۲ بهمن در استان متفاوت از سال های قبل برگزار و بر اساس تصمیم مسئولان عالی نظام رژه خودرویی و موتوری در استان های مختلف به ویژه این استان اجرا می شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ، ضمن تبریک فرا رسیدن یوم الله ۲۲ بهمن، اظهار داشت: بیماری کرونا جهان، کشور ایران و به تبع آن استان ما را درگیر کرده و به منظور کاهش زنجیره انتقال این بیماری و سلامتی مردم تضمین شود، چاره ای جز رعایت دستور العمل های بهداشتی وجود ندارد.

وی افزود: در این ایام نیز همچون گذشته باید رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک همچنان باید مد نظر قرار گیرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بر اساس تصمیم مسئولان عالی نظام، امسال برای حفظ جان مردم راهپیمایی برای ۲۲ بهمن ماه همچون سال های گذشته نخواهیم داشت.
کلانتری تاکید کرد: به شکل نمادین و زیبا مانور قدرتی با رژه خودرویی و موتوری با رعایت همه دستورالعمل ها در همه استان ها و شهرستان ها با محوریت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و همکاری همه نهاد ها و سازمان ها انجام می گیرد.
وی ادامه داد: امید است با تلاش همه رسانه های استان این تصاویر زیبا منعکس شود و تصاویر آن به عنوان یک برگ دیگری به اوراق پر افتخار گرامیداشت دهه فجر اضافه شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: شاهد پیروزی جمهوری اسلامی بر استکبار جهانی را شاهد هستیم زیرا که استکبار جهانی هم پیمان شده بودند که به رهبری آمریکای جهان خوار در دوران ترامپ، نگذارند جشن چهلمین سالگی انقلاب را بگیریم.
کلانتری ابراز داشت: قاطعانه این جمله را بیان کرده بودند و و دنیای دیگه ای را برای خود متصور شده بودند که به گمان شان ایران را به دست می گیرند.
وی تاکید کرد: به لطف الهی جشن چهل و دومین پیروزی انقلاب اسلامی را هم گرفتیم و ولی ترامپ در زباله دان تاریخ قرار گرفت.

کلانتری ادامه داد: این مهم با لطف الهی و رهبری پیامبر گونه رهبر معظم انقلاب و همت و استقامت و تاب آوری بی نظیر مردم و تلاش دولتمردان دلسوز نظام میسر شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار