مدیرکل بهزیستی استان قم گفت: در ایام مبارک دهه فجر ۱۷ خانوار از مددجویان تحت پوشش بهزیستی قم صاحب مسکن شدند و طی مراسمی کلید واحد مسکونی تحویل آنان شد.
کد خبر: ۹۳۹۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱ 09 February 2021

به گزارش تابناک قم، مهدی پهلوانی روز سه شنبه در حاشیه آیین واگذاری دو هزار و  ۳۸۱ واحد مسکونی به معلولین و مددجویان تحت پوشش بهزیستی کشور که با حضور ویدئوکنفرانسی رئیس سازمان بهزیستی کشور برگزار شد افزود: همزمان با دو هزار و ۳۸۱ معلول و مددجوی سراسر کشور، در استان قم نیز ۱۷ واحد مسکونی تحویل مددجویان شد.

وی افزود:  هفت باب از این واحد های مسکونی به خانواده های دارای دو معلول، و ۱۰ باب دیگر به سایر افراد دارای معلولیت و مددجویان تحویل شد.

پهلوانی تصریح کرد: تاکنون یک هزار و ۷۵۵ واحد مسکونی در قالب مسکن مهر به مددجویان واگذار شده و ۱۵۰ واحد در حال ساخت است که امیدواریم به زودی پروژه عمرانی آنها به اتمام رسیده و تحویل مددجویان شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر بیش از دو هزار نفر از مددجویان و افراد دارای معلولیت که ۳۰۰ نفر آنها جزء خانوارهای دو و بیش از دو معلول هستند نیازمند مسکن می باشند.

پهلوانی در پایان اظهار داشت: در این مسیر ارزشمند دست خیرین و نیکوکاران را می فشاریم و امیدواریم مددجویان را یاری کنند. البته در این راه کمک های دولت و بانک ها نیز می تواند بسیار راهگشا باشد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار