در نهمین روز از دهه مبارک فجر،۲۵ پروژه عمرانی شهرداری در شهر پرند با حضور استاندار تهران وهئیت همراه و جمعی از مدیران و مسئولان شهرپرند، استانی و شهرستان افتتاح شد.
کد خبر: ۹۳۹۱۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۸ 08 February 2021

 

امروز در نهمین روز از دهه مبارک فجر پروژه های عمرانی، عمومی، فرهنگی، ورزشی، اداری شهرپرند با حضور استاندار تهران و هئیت همراه، فرماندار، نماینده مردمی مجلس، امام جمعه، فرمانده سپاه، شهردار، اعضای شورای شهر، مدیرعامل شرکت عمران و سایر مدیران و مسئولان شهر و استان تهران و شهرستان رسماً افتتاح شد و برای عموم مردم شهر پرند قابل بهره‌برداری است.

در آئین افتتاح پروژه‌های عمرانی، علیرضا عرب شهردار پرند ضمن خیر مقدم به مدیران استانی و منطقه‌ای عنوان کرد: پروژه‌هایی که امروز شاهد افتتاح آن هستیم در طول چهار ماه کار و تلاش مجموعه شهری شهرداری پرند شکل گرفته است و با افتخار آن را به شهروندان فهیم شهر پرند تقدیم می‌کنیم.

وی افزود: مجموعه مدیریت شهری از دهه فجر سال گذشته تا دهه فجر امسال که در خدمت شما هستیم تا کنون 25 پروژه فرهنگی خدماتی ورزشی افتتاح و آماده بهره برداری کردیم.

عرب با اشاره به اینکه پروژه‌های شاخص دیگر ما که امروز شاهد افتتاح هستیم با استاندارهای بالا ساخته شده است، افزود: امیدوارم بستر سازی فرهنگی و ورزشی شهر پرند که امروز با حضور شما عزیزان رقم خورده است نشاط آفرینی را برای شهروندان رقم زند.

شهردار پرند یادآور شد: نخستین مجموعه ورزش‌های باستانی و زورخانه‌ای به صورت حرفه‌ای و با یک طراحی ایرانی اسلامی با مساحت 3000 متر مربع و همچنین خانه کشتی که امروز به بهره برداری می‌رسد دارای سه تشک کشتی مخصوص است و با مساحت 1400 متر مربع از کم نظیرترین سالن‌های کشتی در استان تهران به شمار می رود که لبخند و نشاط مضاعفی را برای شهروندان به همراه خواهد داشت.

وی افزود: مجموعه ورزشی چند منظوره شهید سردار حاج قاسم سلیمانی بامساحت 1450 متر مربع و امکانات ویژه و استاندارد از سوی مدیریت شهری پرند امروز افتتاح و تقدیم شهروندان گرامی شهر پرند می شود و سپس با شعر «خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد صحنه پیوست بجاست» سخنانش را پایان داد.

حجت الاسلام و المسلمین « احمد عبدالله زاده پاشاکی» امام جمعه پرند ضمن تقدیر از زحمات «علیرضا عرب» شهردار پرند و همچنین شورای اسلامی شهر در بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی و خدماتی عنوان کرد: در سال‌های پایانی کار دولت، توسعه عمرانی و خدماتی در پرند پیشرفت و شکوفایی خوبی پیدا کرده است و این نشان از همدلی و همراهی مدیران منطقه‌ای و استانی دارد که امیدواریم شاهد توسعه و «ساخت دریاچه» و دیگر پروژه‌های عمرانی و زیرساختی و همچنین «استقرار بخشداری» در این شهر باشیم.

امام جمعه پرند با اشاره به دیدار اخیرش با محمدباقرنوبخت معاون رئیس جمهور و ریاست سازمان برنامه و بودجه، یادآور شد: در دیدار اخیری که با آقای نوبخت داشتم در خصوص استقرار بخشداری برای شهر پرند اظهار بی اطلاعی کردند. خواهشی که ما از شما مقام عالی دولت در استانداری تهران داریم این است که با ایجاد بخشداری و استقرار ادارات دولتی در پرند، بزرگترین هدیه دولتی را با فراهم ساختن این کار به شهروندان و مردم عزیز پرند رقم زنید چرا که اگر بخشداری به پرند بیاید همه این امکانات زیرساختی و امنیتی در این شهر برقرار می شود. امیدواریم علی رغم همه کارشکنی ها، استاندار محترم این طرح را برای استقلال پرند رقم زند.

وی یادآور شد: با حضور علیرضاعرب در شهر پرند از دهه فجر سال گذشته تا به امروز شاهد سه دوره افتتاح پروژه‌های مهم در پرند هستیم که باعث دلگرمی مردم شده و بخشی از نیازهای مهم شهروندان را مرتفع نموده است و امیدواریم تا روند پیشرفت شهر پرند ادامه یابد و مردم پرند از امکانات لازم بهره مند شوند.

نظام ملکشاهی در حاشیه مراسم افتتاح پروژه‌های شهر پرند در چهل و دومین طلیعه فجر، بیان کرد: مجموعه چند منظوره ورزشی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، خانه کشتی جهان پهلوان تختی و سالن ورزش های باستانی و زورخانه ای مالک اشتر با اعتبار 290 میلیارد تومانی افتتاح و در اختیار ورزش دوستان و شهروندان شهر پرند قرار گرفت.

وی در ادامه توسعه زیرساخت ها و ارتقا سرانه ها در شهرستان را مهم دانست و افزود: مدیریت شهری باید با هدف تأمین رضایت شهروندان در مسیر هوشمند سازی طراحی و احداث شود از این روی هماهنگی شوراهای اسلامی شهر با شهرداران الزامی است چرا که اداره مطلوب شهرها، بدون مدیریت یکپارچه شهری امکان­ پذیر نخواهد بود.

در پایان حجت الاسلام والمسلمین حسن نوروزی نماینده مردمی شهرستان‌های رباط کریم، بهارستان و پرند با بیان اینکه طی یک سال اخیر شاهد افتتاح پروژه های عمرانی متعددی از سوی مدیریت شهری پرند بوده ایم، تلاش‌های جهادی شهردار پرند در به ثمر رساندن پروژه‌های عمرانی را ارزشمند و قابل تقدیر دانست و با اهدای لوح از علیرضا عرب تجلیل کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار