۵۰ پروژه عمرانی، اقتصادی، کشاورزی و تولیدی با ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار به صورت ویدیو کنفرانس روز دوشنبه در شهرستان هرسین افتتاح و کلنگ‌زنی شد.
کد خبر: ۹۳۸۹۴۹
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷ 08 February 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،مراسم افتتاح این پروژه ها امروز با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه به صورت ویدیو کنفرانس در استانداری کرمانشاه برگزار شد.

فرماندار هرسین در این مراسم گفت: این تعداد پروژه به صورت مستقیم و غیرمستقیم برای ۲۷۰ نفر در سطح استان اشتغالزایی خواهد کرد.

عبدالله کنجوری اضافه کرد: کلنگ زنی مرحله اول مجتمع گردشگری اهورا به مساحت ۹ هکتار، افتتاح واحد صنعتی بسته بندی و سورتینگ حبوبات، افتتاح دامداری پرواربندی ۵۰۰ راسی، افتتاح گلخانه تولید نشاء با ظرفیت تولید ۲ میلیون نشاء در سال و افتتاح مجتمع آبرسانی روستایی از جمله این پروژ ها است.

وی افزود: همچنین افتتاح واحد بسته بندی میوه خشک با ظرفیت ۵۰ تن در سال، افتتاح واحد بسته بندی بذور با ظرفیت ۵۰۰ تن در سال، افتتاح طرح تولید مواد شوینده، افتتاح و توسعه ۲۰ پروژه بزرگ برق رسانی، افتتاح آسفالت معابر روستایی و شهری، افتتاح خانه ‌گلیم و کلنگ زنی خیابان پیاده محور بوستان توحید امروز به صورت همزمان اجرا شد.

فرماندار هرسین اظهارداشت: چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را در حالی جشن می گیریم که تاثیرگذاری جهانی آن بیش از پیش است و دشمنان در اجرای اهداف خصمانه خود همچنان در مانده اند.

کنجوری افزود: دهه فجر امسال با شعار پرمعنای «انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار» برگزار می شود و این شعار پربار در ابتدا اشاره به نقش پربار و ویژه ولایت فقیه در شکست ابهت و افول آمریکا دارد و در ادامه در بردارنده الگوسازی ملت های مسلمان منطقه از مردم انقلابی ایران اسلامی، اقتدار نظامی، عزت ملی، همدلی دولت و ملت و حضور مردم در صحنه های حماسی حمایت از نظام است.

وی افزود: خدمات هفت ساله دولت تدبیر و امید در شهرستان هرسین بسیار ارزشمند و حتی نسبت به خدمات دولت های گذشته بی نظیر بوده است و لازم است خدمات دولت به نحو شایسته اطلاع رسانی شود.

به گفته فرماندار هرسین، با اقدامات گسترده دولت شاهد پیشرفت های چشمگیری در حوزه های مختلف راه، بهداشت و درمان، آبرسانی، گازرسانی، اشتغال، کشاورزی و حتی در ایجاد و توسعه زیرساخت های فرهنگی و آموزشی در شهرستان هرسین بوده ایم.
شهرستان هرسین با ۸۵ هزار نفر جمعیت در ۴۴ کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است.



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار