رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اصفهان گفت: طی ۱۰ ماه گذشته در کشور در زمینه تحقق درآمدهای مالیاتی و عمومی ۱۰۳ درصد و در این استان ۱۰۷ درصد را شاهد بوده ایم.
کد خبر: ۹۳۸۹۴۱
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴ 08 February 2021

نعمت الله اکبری در حاشیه دویست و چهارمین نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان اصفهان در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه این استان بعد از تهران درآمدهای مالیاتی کشور را تامین می‌کند، افزود: نزدیک به هفت درصد درآمدهای کشور در استان تامین می‌شود که نشان دهنده نقش اصفهان در جایگاه ملی است.

وی با بیان اینکه این جلسه به منظور ارزیابی عملکرد بودجه استان برگزار شد، تصریح کرد: تاکنون ۵۷ درصد عملکرد عمرانی در استان اصفهان تخصیص یافته است.

به گفته رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اصفهان، این میزان تخصیص از ۲ هزار و ۸۹۰ میلیارد تومان بودجه حوزه عمرانی است.

وی ادامه داد: به طور عمده در حوزه‌ آب و راه تخصیص صد درصدی بودجه را شاهد هستیم، امسال از محل درآمدهای نفت صددرصد تخصیص را نخواهیم داشت.

اکبری اضافه کرد: از آن جایی که درآمدهای نفتی دولت محقق نمی‌شود برخی از عدم تخصیص‌ها اجتناب ناپذیر است.

تمام توان خود را در راستای مطالبات مردمی به کار ببندیم

استاندار اصفهان گفت: باید تمام توان خود را در راستای مطالبات و درخواست‌های مردم به کار ببندیم.

عباس رضایی با بیان اینکه از خودگذشتگی و ایثار لازمه برطرف کردن مطالبات مردمی است، تصریح کرد: اداره کشور در شرایط سخت اقتصادی، تحریم‌های ناجوانمردانه و کرونا معجزه است.

وی بیان کرد: اگر هرکشور دیگری با چنین تحریم‌های ناجوانمردانه‌ای روبه رو بود به طور قطع متلاشی می‌شد اما با همدلی و همراهی مسئولان و مردم تمامی مشکلات و تحریم‌ها را پشت سر می‌گذاریم.

استاندار اصفهان اضافه کرد: یکی از دستاوردهای نظام و دولت افتتاح بیش از ۲ هزار پروژه با اعتباری بالغ بر چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در دهه فجر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار