سعید بهشتی راد در گفتگو با تابناک:
فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه گفت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا در راستای کمک به نیارمندان تا کنو ۴۰ هزار بسته معیشتی در استان توزیع شده است.
کد خبر: ۹۳۸۹۳۳
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰ 08 February 2021

سعید بهشتی راد در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: با توجه به فرمان حضرت امام(ره) در خصوص رزمایش کمک مومنانه در نیمه شعبان، در سال جاری چهار مرحله بسته معیشتی کمک مومنانه توزیع شده، با توجه به جمعیت زیاد شهرستان کرمانشاه و به تبع آن تعداد فراوان نیازمندان و شهرک های حاشیه نشین و آسیب دیدگان از کرونا، تا کنون ۴۰ هزار بسته در بین محرومین این شهرستان توزیع کرده ایم همچنین بانک اطلاعات محرومین تشکیل داده ایم.

وی افزود: در این راستا از کمک های سپاه و خیرین عزیز و نهاد های انقلابی مثل بسیج مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ، بنیاد علوی و... استفاده کرده ایم و مجموعه این کمک ها ۴۰ هزار بسته معیشتی را تشکیل داده و تا کنون نیز بیش از ۵۰ هزار بسته به صورت رسمی توزیع شده است.

فرمانده سپاه ناحیه استان تصریح کرد: تمام این توزیعات لبیک به فرمان حضرت آقاست که فرمایش کرده اند دست محرومین را با توجه به وضعیت پیش آمده از کرونا بگیرید از طرفی در بحث کرونا با توجه به آماری که از شبکه بهداشت و سایر ارگان های مرتبط گرفته شده، به محرومینی که به این بیماری مبتلا شده بودند کمک هایی کردیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: در حال حاضر وارد چرخه سالمندان و بیماری های پرخطر شده ایم، در شهرستان کرمانشاه ۱۱۰ هزار بیمار زمینه ای و سالمند داریم که تا به حال قریب به ۵۰ هزار نفر را از خدمات بهداشتی و معیشتی ما بهره مند شده اند و تا پایان سال کل این ۱۱۰ هزار نفر را خدمات دهی خواهیم کرد.

بهشتی در پایان متذکر شد: حضرت امام تدبیری برای انقلاب فرموند به نام بسیج مستضعفین که با وجود تمام بحران هایی که برای انقلاب به وجود می آید در میدان است و برای همه عرصه های انقلاب با افتخار نقش آفرین بوده لذا افتخار می کنیم که خادم بسیج هستیم

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار