فرمانده قرارگاه عمار گفت: با افزایش تحریم‌ها و وضعیت کرونا شرایطی فراهم شده است تا مسئولان بیشتر به ظرفیت‌های داخلی کشور توجه کنند.
کد خبر: ۹۳۸۸۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱ 08 February 2021

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب در هشتمین شب از جشن‌های دهه فجر انقلاب اسلامی که به همت شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم در مسجد چهارمردان برگزار شد، با بیان اینکه هدف اول دشمن ضربه زدن به ولایت فقیه و شخصیت رهبر معظم انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: در دوران شهادت حضرت زهرا(س) نیز حق و امام حق در اوج غربت بودند و حضرت زهرا(س) فدای این غربت شدند.

وی با تاکید بر اینکه امروز حق به قدرت قابل توجهی رسیده است، اضافه کرد: پیامبر اسلام(ص) شخصیتی بود که توانست حکومت مردم را بنا کند اما قدرت این حکومت در جنگ‌ها مشخص می‌شود؛ یاران پیامبر در جنگ‌های مختلف از سخن پیامبر تبعیت نمی‌کردند مگر اشخاص خاص که امثال حضرت علی(ع) بودند.

فرمانده قرارگاه عمار با اشاره به اینکه امروز سربازان توانمندی در جبهه حق حضور دارند، خاطرنشان کرد: امام زمان(عج) برای فرماندهی خواهد آمد نه برای شمشیر زدن و این تصویر غلطی است که می‌گویند امام زمان(عج) بیاید و شمشیر بزند، مقدمه این موضوع نیز حضور نیروهای توانمند و با ایمان هستند که امام بتواند به آن‌ها اعتماد کند.

وی خروج آمریکا از منطقه را یکی از اهداف مطرح شده در انتقام سخت خواند و ادامه داد: این موضوع توسط رهبر معظم انقلاب مطرح شده و سخن کمی نیست و باید در مورد آن تأمل کرد.

طائب با تاکید بر اینکه بر اساس فرمان رهبری هیمنه آمریکا باید در جهان شکسته شود، گفت: برای رسیدن به این جایگاه باید در حوزه‌های مختلف تقویت ظرفیت‌های خود را دنبال کنیم.

وی از هراس آمریکایی‌ها از رهبری و باور آنان به سخنان رهبری یاد کرد و ادامه داد: این سخن رهبری که فرمودند عاملین و آمرین باید مجازات شود، خواب راحت را از کل سیستم اجرایی آمریکا گرفت.

این تحلیل‌گر سیاسی با بیان اینکه دولت‌ها نسبت به فرمان رهبری مبنی بر تکیه نکردن کشور بر فروش نفت بی‌توجه بودند، مطرح کرد: اکنون با افزایش تحریم‌ها و وضعیت کرونا شرایط فراهم شده است تا مسئولان بیشتر به ظرفیت‌های داخلی کشور توجه کنند.

وی با تاکید بر اینکه حمله آمریکا به ایران با وجود این سطح آمادگی نظامی ایران محال است، عنوان کرد: اگر به این آمادگی خدشه‌ای وارد نشود به طور یقین آمریکا در عرصه نظامی مقابل ایران ناتوان خواهد ماند به همین علت هیچگاه به حمله نظامی فکر نمی‌کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار