رئیس اداره امور شعب بانک ملی در استان سمنان گفت: ۶ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به متقاضیان از ابتدای امسال تاکنون از سوی این بانک در استان پرداخت شده است.
کد خبر: ۹۳۸۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۵ 07 February 2021

بانک ملی استان سمنان ۶.۲ هزار میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه پرداخت کرد

به گزارش تابناک سمنان احمد بهکارمرام عصر یکشنبه در نشست خبری در سالن اجتماعات شعبه مرکزی بانک ملی استان سمنان ابراز داشت: این میزان تسهیلات قرض‌الحسنه به ۲۷ هزار و ۴۳۶ متقاضی در استان سمنان پرداخت شد.
وی اضافه کرد: ۲‌هزار و ۵۳۵ فقره بخشودگی جرائم تولید در سال جهش تولید به منظور حمایت از تولیدکنندگان استان سمنان انجام شده است.
وی بیان کرد: ۹۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات در استان سمنان به منظور اشتغالزایی و تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید پرداخت شده است.
بهکارمرام یادآور شد: استان سمنان جزو استان‌های برتر در زمینه نرخ اشتغال و کاهش آمار بیکاری است و این شاخص نشان از همراهی بانک‌ها با بخش تولید است.
وی اظهار داشت: بانک‌های استان سمنان همواره همراه بخش تولید است و کمتر از یک‌درصد واحدهای تولیدی استان مشکل بانکی جدی و درگیر تملیک از سوی بانک‌ها هستند.
وی تصریح کرد: بانک‌های استان به هیچ‌وجه به دنبال تملیک واحدهای تولیدی به دلیل بدهی نیستند و با درنظرگرفتن فرصت‌های چندین‌باره به دنبال حفظ اشتغال و حمایت از تولید هستند.
رییس کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان سمنان گفت: اقتصاد کشور بانک محور است و ممکن است در سیستم بانکی کشور نواقصی باشد اما ضرورت دارد بخش‌های مختلف با همراهی بانک به حمایت از تولیدکنندگان و جهش تولید کمک کنند.
بانک ملی ۲۶۲ شعبه و ۷۰۰ دستگاه (ATM) در استان سمنان دارد و ۲‌هزار و ۷۰۰ کارمند در شعب استان اشتغال به کار دارند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار