تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه و واحد الکترونیکی به‌منظور جذب دانشجوی خارجی و برگزاری دوره‌های دانشگاهی برای متقاضیان خارجی و غیرایرانی امضا شد.
کد خبر: ۹۳۷۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰ 03 February 2021

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، جلسه‌ای مشترک به‌منظور بهره‌گیری دانشجویان و متقاضیان خارجی از فعالیت‌های علمی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی و امکانات و ظرفیت‌های واحدهای دانشگاهی الکترونیکی و ارومیه برگزار و تفاهم‌نامه‌ای بین این دو واحد دانشگاهی با نظارت معاونت بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی منعقد شد.

این تفاهم‌نامه بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد الکترونیکی با نمایندگی عزیز نجف‌پور آقابیگلو مشاور رئیس و دبیر شورای فضای مجازی دانشگاه و رئیس واحد الکترونیکی از یک‌سو و دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه با نمایندگی محمود پوریوسف رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی و واحد ارومیه از سوی دیگر و با نظارت معاونت بین‌الملل سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی به نمایندگی عباس گنجی منعقد شد.

این تفاهم‌نامه به‌منظور همکاری‌های مشترک در زمینه جذب دانشجویان و متقاضیان تبعه کشورهای خارجی، تبادل استاد، برنامه‌ریزی آموزشی و استفاده از امکانات سیستم مدیریت آموزشی الکترونیکی در چارچوب مقررات و آیین‌نامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی منعقد شد.

از نکات قابل‌توجه این تفاهم‌نامه می‌توان همکاری و اشتراک طرفین تفاهم‌نامه در راستای جذب متقاضیان غیرایرانی شرکت در دوره‌های آموزشی دانشگاهی و تخصصی کوتاه‌مدت و اجرای همه مراحل برگزاری این دوره‌ها به‌صورت الکترونیک و همکاری و اشتراک طرفین تفاهم‌نامه در راستای جذب دانشجویان غیرایرانی در همه مقاطع تحصیلی در رشته‌های مصوب طرفین و برگزاری کلاس‌های مربوطه به‌صورت الکترونیکی و همکاری بین واحدهای دانشگاهی در موضوعات فرهنگی را نام برد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار