نشست مشترک طلاب و اساتید شیعه و اهل سنت در ارومیه با موضوع نقش طلاب و روحانیت در تبلیغ و تقویت مبانی نظام مقدس اسلامی برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴ 03 February 2021

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در این نشست با تبریک فرا رسیدن میلاد با سعادت دخت نبی اکرم حضرت فاطمه زهرا (س) و ایام الله دهه فجر گفت:ما به این نشست ها بیش از این نیاز داریم و یکی از وظایف ما در راستای تبیلغ و تقویت مبانی نظام اسلامی، تقویت این چنین نشست ها است.

حجت الاسلام و المسلمین قریشی افزود : یکی از مواردی که مبانی نظام اسلامی را تقویت میکند،تبیین علل و عواملی است که باعث شد امام خمینی(ره) قیام کرده و مردم را با خود همراه کنند و در نهایت بر جبهه طاغوت پیروز شوند.

امام جمعه اهل سنت نیز در این نشست با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر گفت: اگر بخواهیم وظایف خود را در قبال دین مبین اسلام و این نظام مبارک بشناسیم، باید به زندگی پیامبر اکرم(ص) نگاهی بیندازیم.

ماموستا کلشی نژاد با اشاره به نقش طلاب در تبلیغ و تقویت مبانی نظام مقدس اسلامی افزود، بر همه ما واجب است دین را آن طور که هست به مردم معرفی کنیم و حق نداریم دین را آن طور که مد نظر ما هست به مردم معرفی کنیم چرا که باید این تبلیغ برگرفته از سرچشمه وحی و فرمایشات پیامبر اکرم(ص) باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار