فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان روانسر گفت: رزمندگان حافظان و مدافعان امنیت کشور و گنجینه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.
کد خبر: ۹۳۷۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹ 03 February 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ایرنا، سرهنگ محمدرضا الفتی روز چهارشنبه در دیدار با تعدادی از رزمندگان دوان دفاع مقدس و پیشکسوتان جهاد و شهادت روانسر به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی افزود: نباید اجازه دهیم رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان دفاع مقدس و ایثار و فداکاری فرزندان دلیر ایران اسلامی براثر گذشت زمان به فراموشی سپرده شود.

وی تصریح کرد: یادگاران دفاع مقدس با دفاع جانانه از آب و خاک، دین و ارزش‌ها حماسه ها آفریدند و این عزیزان پرچم داران حرکت انقلاب اسلامی به سوی پیشرفت و تعالی هستند.

فرمانده سپاه ناحیه روانسر ادامه داد: دشمن در جامعه به دنبال کمرنگ کردن ارزش‌های مکتب اسلام، آرمان های انقلاب و هشت سال دفاع مقدس است که باید هوشیارانه با آن مقابله کنیم.

سرهنگ الفتی اظهار داشت: شهرستان روانسر دارای گنجینه‌های ارزشمند ایثارگر و رزمنده دفاع مقدس است که باید خاطرات و رشادت‌های آنان گردآوری و تدوین شود و بخصوص به نسل جوان که با این دوران آشنایی کمتری دارند اطلاع رسانی شود.

وی تاکید کرد: پیشکسوتان جهاد و مقاومت این منطقه به عنوان مجاهدان و قهرمانان این سرزمین باید همواره تکریم شوند و رشادت های آنان نیز هرگز فراموش نمی شود.

در پایان این دیدارها، لوح سپاس و هدایای سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تعدادی از رزمندگان روانسری اهدا شد.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار