فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری از برگزاری رزمایش الی بیت المقدس ۱۰ با رمز مبارک یا فاطمه الزهراء(س) در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۹۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵ 01 February 2021

 

همزمان با سراسر کشور رزمایش الی بیت المقدس 10 با محوریت سپاه قمربنی هاشم (ع) در استان چهارمحال و بختیاری آغاز شد. سردار سرلشگر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به صورت ارتباط تلویزیونی با اعلام رمز مبارک یافاطمه الزهراء(س) آغاز این رزمایش را اعلام و به ایراد سخن پرداخت.

سردار علی‌محمد اکبری، فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری هم در حاشیه برگزاری این رزمایش در استان چهارمحال و بختیاری، گفت: همزمان با سراسر کشور رزمایش الی بیت المقدس 10 بسیج با شعار «پای کار انقلاب ایستاده ایم» همزمان با دهه فجر از 12 بهمن تا 22 بهمن در در 379 نقطه سراسر استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

وی افزود: هدف از برگزاری این رزمایش، تحقق فرمان مقام معظم رهبری با محور قرار دادن پایگاه‌های مقاومت بسیج مساجد و محلات و بکارگیری تمامی ظرفیت های موجود در رده های بسیج، دستگاه ها و نهادها، اقشار و تشکل‌ها به منظور خدمت‌رسانی به آحاد جامعه و ارتقای امنیت پایدار در محلات است.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری، تصریح کرد: شامگاه یادیاران، تداوم کمک مؤمنانه و طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، گشت‌های رضویون و برپایی تورهای ایست و بازرسی از برنامه‌های این رزمایش سراسری می‌باشد.

وی، گفت: این رزمایش با فراخوان کلی دسته های رزمی پایگاه های مقاومت بسیج در 21 بهمن ادامه یافته و با رژه خودرویی در 22 بهمن به مناسبت گرامی‌داشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پایان خواهد یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار