امام جمعه ارومیه: انقلاب اسلامی انفجار نور بود / ولایت فقیه عامل اصلی استمرار حرکت انقلاب اسلامی است
کد خبر: ۹۳۶۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲ 31 January 2021
 به گزارش تابناک آذربایجان غربی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه در دیدار با فرماندهان نیروهای مسلح مستقر در استان با اشاره به این که انقلاب اسلامی در حقیقت انفجار نور بود گفت: انقلاب اسلامی نور معرفت و ایمان را نه تنها در ایران بلکه در کل دنیا آشکار کرد.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با بیان اهمیت وجود ولایت فقیه در جامعه اسلامی و نقش بی بدیل آن در ادامه این مسیر پرفراز و نشیب خاطرنشان کرد: همه انقلاب های جهان در گذر زمان تغییر روش و مسیر دادند اما انقلاب اسلامی به برکت وجود ولی فقیه ۴۲ سال است همچنان مقتدرانه بهمسیر خود ادامه می دهد.
امام‌جمعه ارومیه تصریح کرد: دشمنان نیز همواره درصدد هستند تا ولی فقیه و این جایگاه مقدس را مورد هجمه خود قرار دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که عزت و استقلال نعمتی است که انقلاب اسلامی به همه ملت ایران هدیه داده است گفت: باید به خاطر این نعمت های بزرگ الهی به درگاه خداوند شکرگزار باشیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی افزود: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب باید در مسیر انقلاب جهادگونه حرکت کرد و همه فعالیت ها فقط برای رضای الهی صورت گیرد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه با اشاره به این که به برکت رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی امسال چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن می گیریم گفت: انقلاب اسلامی خدامحوری را در زندگی بشر بوجود آورد و نگاه دین گریزی را به دین باوری تبدیل‌ کرده و اندیشه انسان ها را متوجه وجود خداوند تبارک و تعالی کرد.

سردار سرتیپ دوم شهسواری افزود: ۱۶۰ عنوان برنامه در حوزه های مختلف در دهه فجر انقلاب اسلامی اجرا خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار