مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی، گازرسانی به ۲۴۶۲ روستای استان را هدف‌گذاری این شرکت عنوان کرد.
کد خبر: ۹۳۶۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۵ 30 January 2021

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، علیرضا شیخی در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش تعداد روستاهای گازرسانی شده از ۳۰۳ روستا در سال ۹۳ به بیش از ۱۳۰۰ روستا گفت:  گازرسانی به ۵۲۰ روستای دیگر نیز در حال اجراست و با توجه به تعداد کل روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان که ۲۴۶۲ روستاست، هدف‌گذاری ما گازرسانی به همه آنهاست.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی افزود: در دهه فجر امسال ۶۶ روستای استان با بیش از ۶هزار خانوار که ۲ درصد جمعیت روستایی استان را شامل می‌شود، با هزینه‌کرد ۸۸میلیارد تومان گازدار خواهندشد و عملیات گازرسانی به ۴۴ روستای دیگر با ۳۷۵۰ خانوار با اعتبار ۶۴ میلیارد تومان کلنگ‌زنی خواهدشد.

شیخی با اشاره به بیش از یک میلیون و ۳۰هزار مشترک گاز در استان اظهارکرد: از ۴۶ شهر استان آذربایجان‌غربی ۴۲ شهر مصرف‌کننده گاز هستند و ۳ شهر در حال اجرای لوله‌گذاری و تنها شهر "قطور" درحال فرایند پیمان‌سپاری است و برای عملیات گازرسانی به این شهر اعتباری بالغ بر ۱۰۰میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.

شیخی ادامه داد: هدف‌گذاری امسال شرکت گاز استان، گازرسانی به ۳۷۵ روستا بود که تا دهه فجر ۱۲۳ روستا گازدار شد و مابقی روستاها تا اواخر امسال و یا حداکثر اواخر اردیبهشت سال ۱۴۰۰ اجرایی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار