سلطانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوي گفت: تا پایان دی ماه امسال ۵ هزار و ۲۶۳ فقره انشعاب آب و فاضلاب در اين شهرستان واگذار شده كه ۴۴ درصد آنها را انشعاب‌ فاضلاب ۵۶ درصد را انشعاب آب تشكيل مي دهد.
کد خبر: ۹۳۵۹۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۹ 28 January 2021

به گزارش تابناک آذربایجان غربی از خوی، یداله سلطانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوي گفت: از ابتداي سال تاپایان دی ماه سالجاری بيش از ۲ هزار و ۲۸۹ انشعاب فاضلاب به مشتركين واگذار شده ویک هزار و ۶۵۴ فقره انشعاب فاضلاب نصب شده است .

وي تعداد كل انشعاب هاي فاضلاب در شهر خوي را حدود ۴۲ هزار و ۹۲۰ فقره اعلام كرد و اظهار داشت : در حال حاضر بيش از ۶۶ درصد شهرخوي تحت پوشش شبكه فاضلاب قرار دارد.
سلطانی افزود : رویکرد آب وفاضلاب خوی تشویق مردم به استفاده از شبکه مدرن فاضلاب است.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوی با اشاره به واگذاري بيش از ۲ هزار و ۹۷۴ انشعاب آب در ۱۰ ماهه سالجاری بيان كرد: ۸۷۳ فقره انشعاب آب واگذار شده مربوط به روستاهای شهرستان و دو هزار و ۱۰۱ فقره نیز در شهرهای شرکت واگذار شده است .

مدير شركت آب و فاضلاب شهري خوي با تاكيد بر اهميت دريافت حق انشعاب گفت: مشترکین بايد قبل از هرگونه ساخت و ساز نسبت به خريد حق انشعاب آب اقدام كنند.
سلطانی با بيان اينكه نصب انشعاب آب و فاضلاب بدون مجوز شركت آب و فاضلاب جرم محسوب مي‌شود، ابراز داشت: با متخلفان اين حوزه برخورد قانوني صورت مي گيرد.
وي گفت: نصب انشعاب‌هاي آب و فاضلاب به شكل قانوني و با مجوز، باعث دوام هرچه بيشتر اتصالات و انشعابات خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار