کرمانشاه- ایرنا- دومین روز مسابقات والیبال سری B لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور در کرمانشاه با برتری تیم میزبان و نمایندگان مشهد، تهران و قزوین همراه بود.
کد خبر: ۹۳۵۷۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰ 28 January 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا، در اولین مسابقه روز چهارشنبه فودفود مشهد سه بر صفر و با نتایج ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۶ بر ۲۴ موفق به شکست سپهر قزوین شد.

در دیگر دیدار نیز نیروی زمینی تهران توانست در مسابقه ای تماشایی سه بر صفر و با نتایج ۲۹ بر ۲۷، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۳ مقابل پرواز تبریز صاحب برتری شد.

تیم قزوین جوان هم توانست ۳ بر یک شهرداری محمدیار را از پیش رو بر دارد، دیداری که دست اول آن با حساب ۳۰ بر ۲۸ به سود شهرداری تمام شد اما در دست های دوم، سوم و چهارم با حساب ۲۵ بر ۲۰، ۲۷ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۱۸ نتیجه را به حریف واگذار کرد.

سرانجام در آخرین مسابقه هم تیم بعثت کرمانشاه در دیداری برتر و در سه دست متوالی انقلاب قم را از پیش رو برداشت.

در این مسابقه دیدنی نماینده کرمانشاه موفق شد هر سه دست مسابقه را به ترتیب با تتایج ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۹ بر ۲۷ با پیروزی پشت سر بگذارد تا اولین پیروزی خود را در این مسابقات کسب کند.

برنامه روز سوم مسابقات والیبال سری B دسته اول

امروز (پنجشنبه - ۹ بهمن) مسابقات روز سوم با انجام چهار مسابقه ادامه پیدا می کند که از ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه تیم های قزوین جوان و نیروی زمینی و شهرداری محمدیار با سپهر قزوین مسابقه می دهند.

از ساعت ۱۷ نیز ۲ مسابقه باقی مانده برگزار که در یکی از آنها فودفود مشهد با انقلاب قم و بعثت کرمانشاه با پرواز تبریز پیکار می کنند.

مسابقات والییال سری B لیگ دسته اول باشگاه های کشور از هفتم تا چهاردهم بهمن به میزبانی کرمانشاه و در سرسراهای های شهیدبهشتی و شهید هادیان مجموعه ورزشی آزادی این شهر برگزار می شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار