مرکز نوآوری و فناوری سازمان منطقه آزاد ماکو با همکاری اداره میراث فرهنگی و صنایع دستی ماکو از استارتاپ تعاونی محور حوزه صنایع خلاق حمایت می کند.
کد خبر: ۹۳۴۴۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۳ 23 January 2021

به گزارش تابناک آذربایجان غربی؛ مدیر مرکز نوآوری و فناوری سازمان گفت: با توجه به اهمیت صنایع خلاق و دستی در توسعه و معرفی ظرفیت های فرهنگی، هنری و گردشگری منطقه آزاد ماکو، استقرار استارتاپ تعاونی محور ویژه هنرمندان منطقه، نقطه عطفی در رشد و توسعه کسب و کارهای حوزه صنایع دستی و فناوری های فرهنگی خواهد گردید.

بهزاد حیدری با تاکید بر اینکه سازمان منطقه آزاد ماکو از ایده های استارتاپی حوزه صنایع خلاق و صنایع دستی در قالب ارائه آموزش های رایگان حمایت می کند، ادامه داد: نحوه راه اندازی استارتاپ های این حوزه، برند سازی محصولات هنری هنرمندان و فعالین حوزه فرهنگی منطقه آزاد ماکو جزو اولویت های مرکز نوآوری سازمان منطقه آزاد ماکو می باشد.

وی در پایان از کلیه هنرمندان صاحب اثرهای فرهنگی، هنری و صنایع دستی منطقه دعوت کرد تا ایده های هنری خود را هر چه بهتر با همفکری سایر هنرمندان مستقر در مرکز و متخصصین شتابدهنده های زیست بوم خلاق، به کسب و کار موفق تبدیل نمایند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار