رییس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اشنویه گفت: راه دسترسی به ۷۴ روستای این شهرستان که به دلیل بارش سنگین برف بسته شده بود، با تلاش راهداران بازگشایی شد.
کد خبر: ۹۳۴۲۴۵
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳ 23 January 2021

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، مدرس افزود: بارش سنگین برف سبب مسدود شدن تمامی محورهای روستایی در این شهرستان شده‌ بود که با تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی راهداران و تلاش‌های مردمی، مسیر دسترسی به همه روستاها بازگشایی شده است.

وی افزود: هم‌اکنون تردد در محورهای اصلی این شهرستان از جمله اشنویه - پیرانشهر، اشنویه - ارومیه و اشنویه - نقده نیز بدون هیچ مشکلی در جریان بوده و تمامی محورهای اصلی برف‌روبی و نمک‌پاشی شده‌است و راهداران نیز در جاده‌ها حضور دارند.

رییس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اشنویه گفت: با شروع بارش برف و طی سه روز گذشته به بیش از ۱۲۰ دستگاه خودرو در محورهای مواصلاتی این شهرستان امدادرسانی شد.

مدرس ادامه داد: در قالب طرح زمستانی برای پاکسازی محورهای مواصلاتی در راهدارخانه‌های این شهرستان ۱۷ دستگاه سبک و سنگین برف‌روب مستقر شده است و ۱۸ مامور راهداری نیز در ۲ راهدارخانه این شهرستان  به صورت شبانه‌روزی آماده خدمات‌رسانی به مردم در قالب طرح زمستانی راهداری هستند.

وی گفت: برای رفع یخبندان محورهای مواصلاتی و ارتباطی شهری و روستایی و شن‌پاشی این محورها نیز، هزار و ۵۰۰ تن شن و ماسه و ۵۰۰ تن نمک در انبارهای اداره راهداری و حمل و نقل این شهرستان انباشته شده است.

شهرستان مرزی اشنویه با ۷۴ روستا در یک منطقه سردسیر و کوهستانی واقع شده و دارای ۸۲ کیلومتر راه اصلی و ۱۸۰ کیلومتر راه فرعی و ۲ راهدارخانه مرکزی و آغبلاغ است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار