امام جمعه ایلام؛
امام جمعه ایلام با تاکید بر ضرورت افزایش توان دفاعی و نظامی کشور برای مقابله با هر گونه تهدید، افزود: در آستانه تحول ریاست جمهوری آمریکا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی قدرت دفاعی کشور را با برگزاری رزمایش پهباد موشکی دریایی و زمینی به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۹۳۴۱۷۴
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰ 23 January 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام و المسلمین الله نور کریمی تبار  با اشاره به اختلافات احزاب سیاسی در آمریکا اظهار  کرد: آمریکا چنان در منجلاب فرو رفته که ترامپ در مراسم معارفه رئیس جمهور جدید این کشور شرکت نمی کند و عقلای آمریکا هم نتوانستند او را متقاعد کنند.

وی با بیان اینکه این همان اضمحلال قدرت آمریکا است که همچون کوه یخی در حال آب شدن است، تصریح کرد: قذافی بعد از سقوط صدام مرعوب قدرت آمریکا شد، کشور لیبی تحت فشارهای آمریکا خلع سلاح دفاعی، هسته‌ای، اتمی، موشکی و در آخر از قدرت برکنار شد.

امام جمعه ایلام تصریح کرد: نتیجه اقدامات قذافی تاکنون ایجاد ناامنی، قتل عام، پسرفت اقتصادی و مشکلات عدیده معیشتی و هرج و مرج کامل توسط گروهک های مسلح در این کشور بوده است.

 کریمی تبار ادامه داد: ما در جمهوری اسلامی با مدیریت صحیح ولایت فقیه و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی)، تدبیر مقاومت در برابر تهدیدها و تحریم های آمریکا و نظام استکباری، انتخاب شد و نتیجه آن نیز تاکنون پابرجایی نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است که همین مقاومت نیز موجب حسرت رژیم آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی شده است.

وی گفت: اگر دشمن یک زمان نگاه کج به جمهوری اسلامی ایران داشته باشد، حداقل باید ۲ هزار کیلومتر از کشور ما فاصله داشته باشد، در غیر این صورت با پهباد و موشک نقطه زن بالستیک که می تواند کشتی دریایی در حال حرکت را مورد هدف و نابودی قرار دهد، مواجه خواهد بود./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار