مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی گفت: طی ٢۴ ساعت گذشته این نهاد با تلاش امدادگران به ۴۷ خودرو با ۱۴۱ نفر گرفتار در برف و کولاک در جاده‌های این استان امدادرسانی کرده است.
کد خبر: ۹۳۳۶۰۳
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸ 20 January 2021

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، امیر جعفرزاده افزود: این امدادرسانی در مسیرهای منتهی به شهرهای اشنویه و ارومیه صورت گرفته است.

وی ادامه داد: از ١١٨ نفر آسیب دیده بر اثر بارش برف سنگین در جاده های آذربایجان غربی، یک نفر مصدوم شده و یک مادر باردار به مراکز درمانی انتقال یافت.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی گفت: چهار تیم عملیاتی با ۲ خودرو آمبولانس  در این عملیات‌ها مشارکت داشتند.

جعفرزاده اظهار داشت: اقلام غذایی از جمله بیسکویت و وسایل گرمایشی از جمله پتو به میزان ۴۹ عدد نیز بین در راه ماندگان توزیع شد.

وی اظهار داشت: شهروندان گرفتار در کولاک می‌توانند با شماره ۱۱۲ این نهاد تماس بگیرند تا از خدمات امدادی هلال‌احمر بهره‌مند شوند.

امدادرسانی در تصادفات جاده‌ای، رهاسازی خودروهای گرفتار شده در برف و کولاک، آموزش و کمک به بستن زنجیرچرخ در جاده‌های برفی، انجام امداد و کمک‌های اولیه سرپایی، خدمات اسکان اضطراری برای در راه ماندگان در پایگاه‌های جاده‌ای و توزیع اقلام زیستی و غذایی از جمله خدماتی است که جمعیت هلال‌احمر در طرح زمستانی ارائه می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار