مجید جلالی که روز گذشته از سوی هیات مدیره باشگاه نساجی به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد، در نخستین اظهارنظرش فشار روحی و روانی بر روی بازیکنان را عامل کسب نتایج ضعیف نساجی در این فصل از لیگ برتر اعلام کرد.
کد خبر: ۹۳۳۰۰۳
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۳ 17 January 2021

 

به گزارش تابناک مازندران ، از سایت رسمی باشگاه نساجی مازندران، جلالی اولویت اصلی برنامه خود را در این تیم که پیشتر در لیگ هیجدهم مسوولیت کادر فنی آن را بر عهده داشت رفع مشکل روحی و روانی بازیکنانش بیان کرد.

بر اساس این گزارش، مجید جلالی عصر روز گذشته پس از ۲۴ساعت از کناره‌گیری وحید فاضلی سرمربی سابق نساجی مازندران از این تیم به دلیل نتایج ضعیف ازسوی هیات مدیره جانشین این سرمربی جوان شد.

جلالی در اظهار نظر خود گفت: نساجی تیم بزرگی است و مردم مازندران با آن زندگی می کنند و این تیم نباید غم ماندن در لیگ برتر را داشته باشد.

وی اضافه کرد که تمام داشته های علمی خود را برای سربلندی نساجی به کار می گیرد تا این تیم موفق شود.

سرمربی نساجی مازندران ابراز امیدواری کرد تا تیمش در نخستین گام بتواند در بازی خارج از خانه هفته دوازدهم برابر شهرخودرو به پیروزی برسد تا بتواند با روحیه کارش را در قائمشهر شروع کند.

وی با اشاره به مدت قرارداد ۱.۵ ساله خودش با نساجی مازندران گفت: در این مدت تلاش می کند نساجی با برنامه‌ریزی به جایگاه اصلی خود برسد.

نساجی مازندران از۱۱ بازی فصل جاری در لیگ برتر با ۹ امتیاز در رده ۱۴ جدول ۱۶ تیمی این رقابت ها قرار دارد و در هفته دوازدهم چهارشنبه اول بهمن در مشهد میهمان شهرخودرو است که به دلیل نتایج ضعیف سرمربی این تیم هم مهدی رحمتی دروازه بان اسبق تیم ملی نیز از سمتش کناره‌گیری کرد.

شهر خودرو از۱۱ بازی لیگ با کسب ۱۲ امتیاز در رده سیزدهم یک پله بالاتر از نساجی قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار