معاون استاندار زنجان مطرح کرد:
معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه رویکرد برگزاری برنامه ها فضای مجازی است، برنامه‌های عملیاتی دستگاههای اجرایی باید برای رسانه‌ها تدوین و ارائه شود.
کد خبر: ۹۳۱۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸ 12 January 2021

خدابخش مرادی نافچی، امروز در جلسه شورای اطلاع رسانی استان زنجان، با اشاره به وضعیت کرونا ویروس دراستان زنجان، گفت: با اجرای طرح‌های مختلف موفق در زنجان دارای وضعیت زرد هستیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان، گفت: تغییر وضعیت به سرعت انجام نمی‌شود، ضروری است رعایت پروتکل ها بر اساس ستاد ملی کرونا ویروس انجام شود.

وی با بیان اینکه رویکرد برگزاری برنامه ها فضای مجازی است، برنامه های عملیاتی دستگاههای اجرایی باید برای رسانه ها تدوین و ارائه شود.

مرادی نافچی، با اشاره به اهمیت درج و اطلاع رسانی صحیح اطلاعات و آمار توسط رسانه ها، تصریح کرد: درصدد جلوگیری از ورود به پیک چهارم کرونا ویروس در استان هستیم.

این مسئول در استان زنجان، با یادآوری اینکه انتشار اخبار مربوط به کرونا در فضای مجازی و سایت های اطلاع رسانی تنها از دو منبع خبر مورد قبول است، گفت: در استان زنجان اخبار مربوط به آمار و وضعیت کرونا از طریق معاونت سیاسی امنیتی استانداری و معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان مورد تایید است.

مرادی در ادامه به مدیریت مصرف انرژی در استان اشاره کرد و گفت: به منظور کاهش میزان مصرف انرژی در استان بالاخص در ماه های سرد سال نیازمند همکاری مردم و دستگاه های اجرایی هستیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان همچنین در خصوص توزیع عادلانه آگهی های تبلیغاتی در بین مطبوعات تاکید کرد و گفت: بایستی از ظرفیت رسانه های بومی استفاده شود و حمایت دستگاه های اجرایی از رسانه ها می تواند در این شکل عیان شود.

وی ، به دهه فجر و برنامه های دستگاه های اجرایی با رعایت پروتکل های بهداشتی و در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای ارتقاء امید، وحدت، انسجام و نشاط در جامعه است.

مرادی نافچی، همچنین در پایان سخنان خود، به نمایشگاه مجازی کتاب و فرصت ایجاد شده برای ارتقاء سرانه مطالعه در کشور اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه اطلاع رسانی شود تا فرصتی برای مطالعه اصحاب قلم و علاقمندان به مطالعه ایجاد شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار