رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان و دبیر ستاد دهه فجر استان گفت: امسال با توجه به شرایط کرونایی دستگاه‌های اجرایی استان ارائه خدمت به روش غیر حضوری و مجازی را برای ارائه به مردم تقویت کنند.
کد خبر: ۹۳۱۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۰ 12 January 2021

به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام علی چراغی پور با عنوان اینکه کارگروه تشکل‌های مردمی در طول سال‌های گذشته همواره از کارگروه‌های موفق و دارای برنامه‌های موثر در حوزه خدمت رسانی به مردم بویژه در مناطق محروم بوده است تصریح کرد: امسال نیز انتظار میرود دستگاه‌های عضو این کارگروه برنامه‌های شایسته‌ای را برای ارائه مردم تدارک ببینند.

 حجت الاسلام علی چراغی پور در نخستین نشست این کمیته که با حضور مدیران دستگاه‌های عضو این کارگروه در محل اداره کل کمیته امداد استان برگزار شد گفت : امسال با توجه به شرایط کرونایی دستگاه‌های اجرایی استان ارائه خدمت به روش غیر حضوری و مجازی را برای ارائه به مردم تقویت کنند هرچند که در این یکسال خدمات مجازی به خوبی تجربه شده است.

او ادامه داد: البته ارائه خدمت در مناطق محروم و روستایی عمدتاً به صورت حضوری و میدانی انجام می‌گیرد که این برنامه‌ها با رعایت پروتکل‌های ستاد کرونا انجام می‌گیرد.

چراغی پور با بیان اینکه اصلی‌ترین برنامه‌های امسال مربوط به ۱۲ و ۲۲ بهمن است افزود: ستاد دهه فجر این آمادگی را دارد که از برنامه‌های گوناگون دستگاه‌های اجرایی استان در خدمت به مردم استقبال و حمایت کند.

در ادامه این نشست هر یک از اعضای کارگروه و نمایندگان دستگاه‌های عضو دیدگاه‌های خود را در رابطه با برنامه‌های دهه فجر و نیز برنامه‌های دستگاه متبوع خود برای بزرگ داشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تشریح کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار