استاندار آذربایجان غربی گفت: با توجه به اینکه زمین یکی از ارکان اصلی توسعه رشته ورزشی تنیس است لذا از احداث زمین‌های " هارد کورت" در استان بویژه شهر ارومیه حمایت می‌کنیم.
کد خبر: ۹۳۱۲۶۴
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۴ 10 January 2021

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، محمدمهدی شهریاری ظهر روز یکشنبه در دیدار با رئیس فدراسیون تنیس با اشاره به امکانات سخت افزاری موجود در استان افزود: آمادگی داریم تا در اوایل سال بعد زمین هارد کورت تنیس را در ارومیه افتتاح کنیم.

وی با بیان اینکه این چنین ظرفیتی در شمال غرب کشور موجود نیست افزود: با توجه به ظرفیت‌های خوب استان در رشته تنیس، این زمین می‌تواند کمک شایانی به توسعه آن اتجام دهد.

استاندار آذربایجان غربی گفت: استان به جهت برخورداری از امکانات مناسب ورزشی و اقامتی توانایی میزبانی رقابت‌های بین المللی ITF را داراست.

شهریاری بر تجهیز ورزشکاران این زشته تاکید کرد و افزود: فدراسیون باید بیش از پیش نسبت به تامین نیاز‌های این رشته از جمله برای حوزه توسعه ورزشی اقدام نماید.

عزیزی رییس فدراسیون تنیس نیز در این دیدار با اشاره به توانمندی‌های بازیکن و مربی در استان از تجهیز ورزشکاران این رشته و ساخت زمین هارد کورت در ارومیه حمایت کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار