کد خبر: ۹۲۹۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴ 03 January 2021

به گزارش تابناک تبریز، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور پیامی به وبینار مکتب شهید سلیمانی در تبریز، تاکید کرد: شهادت سردار سلیمانی، پایان نیست، آغاز و شروعی برای جهانی سازی گفتمان مقاومت است.

متن پیام سرلشکر حسین سلامی که روز یکشنبه توسط فرمانده سپاه عاشورا در وبینار مکتب شهید سلیمانی در حسینیه وادی رحمت تبریز قرائت شد، به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
امروز سالگرد شهادت کسی را گرامی می‌داریم که در ایمان، شجاعت و اعتقاد بی نظیر بود. یاد، نام و گستره شخصیت او فراتر از مرزهای ایران و جهان اسلام بود و امروز همه جهان از او به عنوان اسوه حمایت از مظلومان و مستضعفین یاد می‌کند و چه بد است کار کسانی که می‌خواهند به خورشید سنگ بزنند و آن‌ را خاموش سازند. باید به دنیا آموخت که حاج قاسم شخص نیست، مکتب است. نقطه نیست، راه است و شهادت او پایان نیست، آغاز و شروعی برای جهانی سازی گفتمان مقاومت است. شهادت سردار سلیمانی بعثت و برانگیختگی عجیبی در عالم به وجود آورد و یک انرژی جدید در جغرافیای وسیع خلق کرد که یک نمونه آن کار ارزشمند، خط شکن و ماندگار شما است که امیدوارم با همت جوانان غیور و انقلابی استان آذربایجان‌شرقی تداوم داشته باشد. حاج قاسم برای کشور و ملت‌های مظلوم قدرت‌آفرین بود و امروز تکلیف بزرگی بر دوش ماست که با تولید قدرت نرم، نرم‌افزار فکری و هژمونی پوشالی آمریکا را به چالش عظیمی دچار کنیم. کار ارزشمند جامعه علمی و دانشگاهی آن استان ولایتمدار را ارج نهاده و سپاس و قدردانی خود را نثار شما برادران و خواهران می‌کنم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

به گزارش ایسنا، وبینار علمی "مکتب شهید سلیمانی" در راستای تبیین مکتب این سردار شهید در تبریز برگزار شده و به صورت ویدئو کنفرانس در نواحی سپاه استانی، سامانه فضای مجازی دانشگاه‌ها، شبکه شاد آموزش و پرورش و صدا و سیمای مرکز استان پخش شد. در این مراسم از دانشنامه سپهبد شهید سردار سلیمانی که توسط اساتید و پژوهشگران استان تهیه شده، رونمایی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :