خیران و دوستداران سردار شهید قاسم سلیمانی در شهرستان خوی همچنین به تاسی از مکتب این شهید والامقام غذای گرم تهیه و بین نیازمندان توزیع می کنند.
کد خبر: ۹۲۹۱۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷ 03 January 2021
به گزارش تابناک آذربایجان غربی، سردار علایی فرمانده قرارگاه تاکتیکی ابا عبداله الحسین ع و فرمانده سپاه خوی در این مراسم با برشمردن شاخص های ایثار و مقاومت و شجاعت سردار سلیمانی گفت : دشمنان قسم خورده نظام مقدس ایران اسلامی بدانند که راه سردار سلیمانی و فخری زاده ها ادامه دارد و مسلمانان جهان مخصوصا جبهه مقاومت انتقام سختی را از استکبار جهانی خواهند گرفت.

سرهنگ پاشایی مسئول بسیج سازندگی سپاه خوی گفت : خیران و بسیجیان با همکاری مردم ویاری قرارگاه حمزه سید الشهدا در ایام سالگرد شهادت این سردار بزرگ 12 هزار پرس غذای گرم را تهیه و بین نیازمندان و آسیب دیده گان از کرونا توزیع میکنند.

سرهنگ پاسدار جعفرزاده معاون هماهنگ کننده سپاه خوی هم تصریح کرد : به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی به همت خیران و سپاه خوی بیشاز 1 هزار 500 بسته معیشتی به ارزش 5 میلیارد ریال بین آسیب دیدگان از کرونا در شهرستان توزیع میشود.

دکتر سرشار معاون بهداشتی دانشگده علوم پزشکی شهرستان خوی هم از اجرای طرح شهید سلیمانی برای غربالگری خانواده پیشکیری از شیوع ویروس کرونا در خوی خبر داد و گفت : از آغاز اجرای این طرح که با همکاری 500 نفر بسیجی و کارشناسان بهداشتی اجرا میشود بیش از 5 هزار و 500 نفر که با افراد مبتلا به کرونا در تماس بودند تحت مراقبت قرار گرفتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار