فرمانده انتظامی ارومیه:
سرهنگ حسن شیخ‌نژاد گفت: پلیس همیشه در کنار مردم فرهنگ دوست ارومیه است و با اقتدار همیشگی در مقابل سارقان و ارازل و اوباش ایستاده است.
کد خبر: ۹۲۸۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۷ 01 January 2021

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، فرمانده جدید نیروی انتظامی کلان‌شهر ارومیه در گفت‌گو با خبرنگاران ضمن تسلیت دو مناسبت ایام فاطمیه و اولین سااگرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی افزود: نیروی انتظامی امسال با شعار باهم برای امنیت و سلامت تمام عزم خود را در راستای آرامش روحی و روانی و امنیت و سلامت جامعه گذاشته است و در راستای این شعار بر آنیم تا هموطنان با پیشرفت ها و تحولات پلیس در عرصه های مختلف آشنا شوند چرا که در این راه شهیدانی را تقدیم انقلاب کردیم که چراغ هدایت ما هستند.
وی با بیان اینکه پلیس یکی از اصلی‌ترین نهاد حافظ نظم و امنیت عمومی جامعه است که بیشترین سطح ارتباط و تعامل را با عناصر، گروه ها و اقشار مختلف اجتماعی دارد، افزود: پلیس برای پیشبرد ماموریت‌ها و تامین امنیت و آرامش اجتماعی بیش از هر سازمان و نهاد دیگری نیازمند به همراه سازی و جلب حمایت افکار عمومی است.
سرهنگ شیخ‌نژاد گفت: این روزها که تمامی افکار عمومی درگیر بیماری کووید ۱۹ است از همه هموطنان خواستاریم تا دستورات و الزامات پزشکی و بهداشتی و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا هر چه زودتر از شر این بیماری منحوس رها شویم تا مردم نیز به حالت عادی زندگی خویش برگردند.
فرمانده انتظامی ارومیه افزود: خیلی‌ها فکر می‌کردند با ورود چنین بیماری‌هایی پلیس و فرمانده انتظامی نیز در لاک خویش قرنطینه می شود در حالی که ما جان خود را در راه خدمت به مردم ایثار می‌کنیم و در کنار رعایت الزامات بهداشتی از هیچ ماموریتی باز نمانده‌ایم و اکنون نیز با رویکرد جدیدی به سمت پاکسازی محلات از اراذل و اوباش، سارقین، مزاحمین نوامیس مردم، برخورد با جرایم خشن و سایر اقدامات که در دستور کار پلیس است پیش خواهیم رفت.
وی گفت: پاکسازی محلات حاشیه شهر ارومیه از وجود ارازل و اوباش و سارقین و همچنین برخورد با عوامل مواد مخدر از جمله دستورات مهمی است که با شدت و قوت تمام فعالیت‌ را برای آنان محدود خواهیم کرد تا با پنجه قوی پلیس به دام قانون بیاندازیم.
سرهنگ شیخ‌نژاد افزود: کسانی که امروز در اقصی نقاط کلانشهر ارومیه دنبال شرارت هستند بدانند که خواب شیرین را باید در رویاهای خود ببینند چرا که ناجا همیشه در حال دفاع است و هیچگاه آن را تمام شده نمی‌بیند.
وی با بیان اینکه سرعت و دقت شعار همیشگی پلیس در تمامی امور است، افزود: پلیس هوشمند نیز در فرماندهی انتظامی ارومیه در کنار مردم است و ما با یاری خداوند متعال و همت همکاران به سمت پلیس هوشمند گام برمیداریم و در اجرای مأموریت‌ها سعی بر استفاده از تجهیزات فناوری و تکنولوژی روز داریم و استفاده بهینه میکنیم.
فرمانده انتظامی ارومیه گفت: امروز مقابله با هرگونه ناهنجاری و ناامنی اولویت کار ماست و این هدف باعث اعتماد بیشتر مردم به نیروی انتظامی شده است.
سرهنگ شیخ نژاد گفت: مردم ارومیه مردمی فرهنگ شناس و قانونمندی هستند که از نظر فرهنگی و فرهیختگی جایگاه بالایی دارند و ما برای این مردم قانون‌مدار با اقتدار نیروی انتظامی و نظامی در خدمت آنان هستیم و این اقتدار نیروی انتظامی برای کسانی که قانون گریزی می کنند آشکار است و رافت و مهربانی و عطوفت و عدالت برای فرهنگی دوستان ارومیه است.
وی گفت: پلیس همیشه در کنار مردم است و فرمانده نیروی انتظامی از دل همین مردم است تا بتواند آرامشی را همانند همیشه در زندگی مردم جاری سازد.
فرمانده انتظامی ارومیه گفت: مردم ارومیه همانند همیشه اگر مشکلات و مواردی را دیدند که نیاز فوری به پلیس دارند با شماره ۱۱۰ تماس بگیرند و در زمانیکه نقد و انتقاد و حتی قدردانی از پلیس هم داشته باشند از شماره ۱۹۷ استفاده کنند و از این کانال با همکاران در ارتباط باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار