نایب رییس هیات کبدی ایلام گفت: ۱۷۰ ورزشکار سازمان یافته کبدی در ۲ بخش زنان و مردان در استان فعالیت دارند.
کد خبر: ۹۲۸۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰ 01 January 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛زهرا یوسفی اظهار داشت: از این تعداد ۱۰۰ نفر را زنان و ۷۰ نفر را مردان تشکیل می دهند اما امسال با توجه به شیوع کرونا و پربرخورد بودن این ورزش، فعالیتی صورت نگرفته است.

وی افزود: تیم کبدی زنان ایلام تنها تیم لیگ برتری است که هر سال موفق به کسب مقام های قهرمانی در کشور شده است اما سال گذشته بدلیل مصدومیت بازیکنان اصلی مقام پنجم مسابقات را کسب کرد.

یوسفی یادآور شد: با وجود شیوع کرونا و تعطیل شدن همه فعالیت های این هیات، فاطمه و هانیه منصوری از ایلام به تیم ملی بزرگسالان دعوت شده اند و فروردین ۱۴۰۰ به مسابقات جهانی ساحلی چین اعزام می شوند.

به گفته نایب رییس هیات کبدی ایلام، این ورزشکاران برای حفظ آمادگی خود در پیست بدنسازی ورزشگاه تختی ایلام تحت نظر مربیان تمرین می کنند.

یوسفی در خصوص امکانات ورزشی این رشته نیز گفت: رشته کبدی از نظر دارا بودن سالن اختصاصی و تجهیزات مشکلی ندارد چرا که تنها نیاز این ورزش تاتامی است که موجود است.

وی تنها مشکل همه هیات های ورزشی در استان را کمبود اعتبار و حامی مالی عنوان کرد و گفت: سال گذشته این هیات با پیگیری های مدیرکل ورزش و جوانان ایلام مورد حمایت مالی قرار گرفت و با توجه به لیگ برتری بودن کبدی زنان قرار است امسال نیز ورزش و جوانان استان برای این تیم حامی مالی جذب کند.

یوسفی تاکید کرد: با برطرف شدن مشکل مالی این هیات می توان امیدوار بود بار دیگر این تیم در سکوهای قهرمانی قرار گیرد.

 نایب رییس هیات کبدی ایلام تصریح کرد: این تیم با وجود کمبود منابع مالی در شرایط خوبی به سر می برد و توانسته است با حضور درلیگ برتر توان، ظرفیت و استعداد های خود را به نمایش بگذارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار