برگزیدگان اولین جشنواره مجازی فرهنگی و هنری ایثار دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی کشور روز چهارشنبه (۱۰ دی) با حضور «محمدحسین امید» رییس این دانشگاه به صورت وبینار در کرمانشاه معرفی و با اهدا لوح و جوایزی از آنها تقدیر شد.
کد خبر: ۹۲۸۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۶:۰۳ 31 December 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا، رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی کرمانشاه در مراسم اختتامیه این جشنواره گفت: این جشنواره از ۲۰ مهر ماه تا ۱۵ آبان در سطح تمام مراکز دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور برگزار که در مجموع ۱۰۲ اثر در ۲ بخش ادبی و هنری به دبیرخانه آن در کرمانشاه ارسال شد.

دکتر «حسن شرفی» اضافه کرد: در نهایت از این تعداد اثر ارسال شده در ۲ مرحله داوری ۱۶ اثر در بخش ادبی؛ شعر و داستان کوتاه و در بخش هنری، فیلم نامه نویسی، نمایش نامه نویسی و گرافیک به عنوان آثار برگزدیده انتخاب شدند.

وی هدف از برگزاری این جشنواره ایثار دانشجویی را نهادینه کردن تفکر و مکتب ایثار و از خودگذشتگی در میان دانشجویان، الگو قردادن شهدای بزرگ انقلاب اسلامی، نکوهداشت ایثارگران و شهدا و حفظ یاد و خاطره آنها اعلام کرد و افزود: تداوم انقلاب اسلامی مرهون خون شهدا بزرگی مانند شهید سپهبد قاسم سلیمانی است که باید فرهنگ آن در دانشگاه و کلاس های درس نهادینه شود.

شرفی اظهار داشت: امروز جبهه ها عوض شده و باید با جبهه پیشرفت علمی، دانش و تحقیقات با روحیه ظلم نپذیری و خودگذشتگی که فرهنگ ایثار و شهادت است در کنار کشورهای پیشرفته قرار گیریم.

در پایان این مراسم از سه تن از خانواده های شهدای هشت سال دفاع مقدس، جانباز مدافع حرم و شهدای مدافع سلامت تجلیل شد.

دانشگاه جامع علمی کاربردی کرمانشاه هشت مرکز آموزش علمی‌ کاربردی جهاد دانشگاهی، امام رضا (ع)، سازمان مدیریت صنعتی، سازمان همیاری شهرداری‌ها، نیروی انتظامی، جمعیت هلال احمر، اسلام آبادغرب (خضراء) و روانسر با حدود ۲ هزار و ۸۰۰ دانشجو در تمام مقاطع دارد.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت، ۱۴ شهرستان، ۳۲ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا دارد.



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار