به همت ستاد اجرایی فرمان امام(ره)؛
در آستانه فرا رسیدن دهه «بصیرت و میثاق» و ایام فاطمیه ۶۰۰ بسته حمایتی از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در این شهرستان توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۷۴۹۳
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۱ 27 December 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، دبیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) شوط، افزود: در آستانه ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار پرافتخار اسلام حاج قاسم سلیمانی که به دهه «بصیرت و میثاق»، نام‌گذاری شده است ۶۰۰ بسته  حمایتی غذایی از سوی این ستاد در سطح شهرستان توزیع شد.

محمد محمودی افزود : توزیع این بسته‌ها طبق برنامه صورت گرفته، توسط برخی از موسسات خیریه، گروه‌های جهادی، بسیج و ارگان‌های حمایتی انجام گرفته است. مردم متدین شهرستان شوط، همواره در کارهای انسان دوستانه و کمک به همنوع پیشگام هستند و با وجود مشکلات اقتصادی، از ابتدای شیوع ویروس کرونا به کمک نیازمندان شتافته اند.

دبیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) شوط اضافه کرد : از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا بیش از دو هزار بسته حمایتی غذایی، پروتئینی، بهداشتی در بین نیازمندان شوط توسط این ستاد توزیع شده است.

محمودی گفت : در راستای اجرای رزمایش کمک مومنانه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) نیز همپای سایر دستگاه‌ها با توزیع بسته‌های حمایتی سعی کرده است تا به نیازمندان و افراد آسیب‌دیده از کرونا کمک کند.

وی در پایان افزود: این ستاد تا پایان مهار کرونا در خدمت‌رسانی به مردم از هیچ کاری فروگذار نخواهد کرد و توزیع بسته‌های حمایتی نیز همچنان ادامه خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار