عباسی فرماندگار خوی گفت : ۲۴۰۰ خانوار به خدمات آب و فاضلاب شهری در خوی دسترسی ندارند .
کد خبر: ۹۲۶۶۶۶
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵ 24 December 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، جلسه کارگروه مدیریت مخاطرات طبیعی به ریاست فرماندار شهرستان خوی و با حضور اعضای این کارگروه در فرمانداری خوی برگزار شد.
حسین عباسی در این جلسه با بیان اینکه ۶۸درصد مردم شهرستان خوی تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب قرار دارند گفت : ۲۴۰۰ خانوار از این خدمات استفاده نمیکنند که نهادهای مرتبط باید اقدامات لازم را در این راستا انجام نمایند.
️وی در ادامه بر لزوم ساماندهی خودروهای لجن کش و تانکرهای غیرمجازحمل فاضلاب درونشهری تاکید کرد و افزود: با ساماندهی و نظارت دقیق برفعالیت خودروهای لجن کش و تانکرهای غیرمجاز حمل فاضلاب از فعالیت های مخرب زیست محیطی احتمالی آنها جلو گیری میشود و اینکار کمکی بزرگی برای بهداشت شهر و شهروندان است‌‌.
️فرماندار خوی با اشاره به بکارگیری پساب های تصفیه شده خانگی و صنعتی به منظور آبیاری محصولات زراعی، کشاورزی، فضای سبز شهری و توسعه جنگل ها اظهار داشت: یکی از روشهای موثر برای کاهش فشار بر منابع آب زیرزمینی استفاده از پساب های تصفیه شده خانگی و صنعتی است که دستگاه های اجرایی مرتبط پیشنهادهای خود را در این راستا برای بررسی و تصویب به این کارگروه اعلام نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار