اصفهانی‌ها در مسابقات مجازی کیک‌بوکسینگ ایران با کسب ۱۱ مدال طلا و نقره درخشیدند.
کد خبر: ۹۲۶۳۰۸
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۱ 22 December 2020
رییس کمیته کیک بوکسینگ واکو استان اصفهان گفت: در این دوره از مسابقات که از طرف انجمن کیک بوکسینگ واکو ایران و به نام جام دانشمند شهید محسن فخری‌زاده در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد، شرکت‌کنندگان در ۴ چهار استایل (سافت استایل، سافت استایل با سلاح، هارد استایل و هارد استایل با سلاح) و در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان با یکدیگر رقابت کردند.

محمدرضا ذره با بیان اینکه ۱۳ ورزشکار اصفهانی به صورت آنلاین در این مسابقات شرکت کردند گفت: از ۱۵ مقام نخست در دو بخش آقایان و بانوان، ۷ عنوان قهرمانی و ۴ نایب ‌قهرمانی از آن ورزشکاران اصفهانی شد.

وی با بیان اینکه در این رقابت‌ها و در بخش مردان، محمد صادقی و سعید محمدی از اصفهان به مقام نخست رسیدند، اردوان خسروی و مهدی عالی نیز به مدال نقره دست یافتند گفت: در بخش بانوان نیز سهیلا کمرانی، فائزه سلیمانی، سارا نگین ناجی، بیتا خیری و نرگس جان‌نثاری به مقام نخست و حدیث کرجعلی و سهیلا ایام‌به‌کام به مقام دوم دست یافتند.
ورزشکارانی از استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، سمنان، البرز، سیستان و بلوچستان، لرستان، خراسان رضوی، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، کرمان، کرمانشاه و مرکزی در این مسابقات حضور داشتند.

دومین دوره مسابقات مجازی کیک بوکسینگ (موزیکال فرم) ایران به صورت آنلاین و با شعار ورزش و قهرمانی در خانه برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار