نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی:
امام جمعه ارومیه بر ضرورت حل مشکلات استخدامی پرستاران و اجرای نظام جامع رتبه بندی کادر درمانی در کشور تاکید کرد.
کد خبر: ۹۲۵۷۲۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۸ 20 December 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، امروز در دیدار مسئولین سازمان نظام پرستاری آذربایجان غربی، ضمن تبریک روز پرستار و قدردانی از زحمات همه پرستاران، اظهار داشت: سالروز ولادت حضرت زینب کبری سلام الله علیها بهترین روز برای گرامیداشت مقام شامخ پرستاران در ایران اسلامی است و همه مردم و ما قدردان تلاش های مجاهدانه همه کادر درمان و زحمت کشان نظام سلامت هستیم و این روز فرخنده را تبریک می‌گوییم.

وی ادامه داد: کار پرستاری کار بسیار پر زحمت و پر مسئولیتی است و تیمار بیماران در طول شبانه روز ایثار و مجاهدتی عمیق می طلبد که شیوع ویروس کرونا نقش زحمات شبانه روزی این عزیزان را در مراکز درمانی و در بین مردم بیش از پیش نمایان ساخت فلذا تجلیل از این زحمات وظیفه همه مردم و مسئولین است که باید به نحو مطلوب این مهم حاصل شود.

امام جمعه ارومیه به مشکلات مطرح شده پرستاران نیز اشاره کرد و افزود: حل مشکلات استخدامی پرستاران و اجرای نظام جامع رتبه بندی کادر درمانی در کشور بسیار ضروری است و به تصریح مقام معظم رهبری باید جایگاه زحمات همه کادر درمانی و به ویژه پرستاران عزیز به خوبی حفظ و تقویت شود تا انگیزه خدمت و تلاش بیشتر در این مسیر تداوم داشته باشد.

وی به پیگیری های مستمر برای بهبود شرایط جامعه پر افتخار پرستاری در استان اشاره و ابراز امیدواری کرد: با پیگیری های صورت گرفته امیدواریم تلاش زحمات همه پرستاران به خوبی جبران شده و شرایط مطلوب تری برای این قشر زحمت کش و فداکار فراهم شود.

امام جمعه ارومیه در پایان  افزود: بر اساس آیات قرآن کریم و روایات معصومین پرستاری و رسیدگی به مشکلات بیماران بسیار امر پسندیده ای است و باعث پاک شدن گناهان می شود فلذا همه پرستاران عزیز باید قدر توفیق الهی را بدانند و در این مسیر همه تلاش خود را بکار بگیرند.

در پایان این دیدار حجت الاسلام والمسلمین قریشی با اهدای یک جلد کلام الله مجید از زحمات پرستاران قدردانی و برای آنان آرزوی توفیق و سلامتی کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار