مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: بانوی وزنه بردار خوزستانی پس از ثبت رکوردهای درخشان در این رشته با صلاحدید کادر فنی به اردوی تیم ملی فراخوانده شد.
کد خبر: ۹۲۵۲۸۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴ 19 December 2020

احسان حاجی نجف در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اردوی آماده سازی تیم ملی وزنه برداری بانوان کشور از سوم دی ماه به مدت ۱۴ روز در زاهدان برگزار می‌شود که با تصمیم کادر فنی، فاطمه حسن‌پور از شهرستان مسجد سلیمان در این اردو حضور دارد.

وی با بیان اینکه بیش از۳۰ وزنه بردار در این اردو حضور دارند گفت: وزنه برداری یکی از رشته های فعال استان در چند سال اخیر به شمار می رود و وزنه برداران استان همواره برای کشورمان افتخارآفرینی می کنند.

درخشش نماینده استان در لیگ برتر بسکتبال بانوان کشور

تیم پالایش نفت آبادان به عنوان تنها نماینده استان در لیگ برتر بسکتبال بانوان کشور، پنجمین برد متوالی خود را کسب کرد.

نماینده خوزستان در حال حاضر با ۶ برد از ۶ بازی و با احتساب ۱۲ امتیاز در صدر جدول گروه ب این دوره از رقابت ها قرار دارد و یکی از شانس های کسب عنوان قهرمانی به شمار می رود.

با توجه به شیوع ویروس کرونا و در راستای سلامتی ورزشکاران و عوامل اجرایی، مرحله اول رقابت های لیگ برتر بسکتبال بانوان به صورت متمرکز در تهران برگزار می‌شود.

همکاری دوجانبه هیات اتومبیلرانی و مرکز فوریت های پزشکی خوزستان

ابراهیم جوانمردی رییس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان گفت: این همکاری در راستای امداد رسانی به بیماران و مصدومان در مناطق صعب العبور، کوهستانی و نقاط حادثه خیز جاده صورت گرفت.

وی افزود: هدف از انجام این کار، ارائه خدمات به علاقه مندان و کاهش تصادفات در مسیرهای شهری و استانی است. بی شک هر چه بیشتر اصول صحیح رانندگی را آموزش دهیم، مرگ و میر حاصل از تصادفات جاده ای کاهش پیدا خواهد کرد.

درخشش اسنوکر باز خوزستانی در مسابقات جهانی

حسین وفایی نماینده اسنوکر کشورمان در مسابقات جهانی انگلیس، دومین بازی خود را با برد پشت سر گذاشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات شد.

این رقابت ها با حضور برترین اسنوکربازان جهان در بالاترین سطح برگزار می شود.

وفایی توانست به عنوان اولین ایرانی در تاریخ ورزش اسنوکر، جواز حضور در رقابت‌های اسنوکر حرفه‌ای جهان را کسب کند. حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۰ در رشته اسنوکر و همچنین کسب عنوان نایب قهرمانی و قهرمانی در رقابت‌های قهرمانی زیر ۲۱ سال اسنوکر آسیا در سالهای ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ از دیگر افتخارات این ورزشکار است.

حضور چهار نماینده خوزستان در لیگ دسته دوم فوتبال کشور

در فصل جدید رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور چهار نماینده از خوزستان حضور داشته که شانس صعود به لیگ یک را دارند.

تیم های شهرداری ماهشهر، فولاد نوین اهواز، ملی حفاری و نفت امیدیه نمایندگان استان در این پیکارها هستند. این مسابقات در ۲ گروه ۱۴ تیمی برگزار می شود.

در گروه اول این پیکارها ملی حفاری و فولاد نوین با تیم های امید گناوه، علم و ادب تبریز، ایرانجوان بوشهر، اسپاد تهران، محتشم تبریز، نفت و گاز گچساران، آوالان کامیاران،سپیدرود رشت، شهرداری بندرعباس، شهرداری همدان، مس نوین کرمان و ویستا توربین تهران به رقابت می پردازند.

همچنین در گروه دوم مسابقات تیم های نفت امیدیه و شهرداری ماهشهر با تیم های پاس همدان، سردار بوکان،میلادمهر تهران، مس شهر بابک، شمس آذر قزوین، نیروی زمینی تهران، شهید قندی یزد، شهدای بابلسر، شهرداری بم، اترک بجنورد، شاهین بندر عامری و عقاب تهران هم گروه هستند.

شطرنج باز خوزستانی قهرمان آسیا شد

شطرنج باز مستعد خوزستانی در مسابقات آسیایی که به صورت آنلاین برگزار شد به مقام قهرمانی رسید.

مسابقات قهرمانی رده های سنی ۱۰ تا ۱۸ سال دختران و پسران آسیا با حضور بیش از ۳۲۰ بازیکن از ۲۵ کشور در هفت دور به روش سوییسی برگزار شد که سینا موحد در رده سنی ۱۰ سال از خوزستان به نشان طلا دست یافت.

تیم ملی ایران در این پیکارها ۲ طلا، یک نقره و سه نشان برنز کسب کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار