رئیس هیات والیبال استان قم از حضور دومین نماینده قم در رقابت‌های فصل 1399 والیبال قهرمانی باشگاه‌های کشور ملقّب به لیگ سری B خبر داد.
کد خبر: ۹۲۵۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰ 19 December 2020

به گزارش تابناک قم، محمدمهدی حلوایی اظهار کرد: دومین نماینده استان قم در مسابقات فصل 1399 والیبال قهرمانی باشگاه‌های کشور در لیگی که فدراسیون والیبال به تازگی راه‌اندازی کرده به میدان خواهد رفت، این لیگ با عنوان لیگ سری B برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در سال جاری تیم رعد پدافند هوایی به عنوان نماینده والیبال استان قم در مسابقات لیگ دسته اول مردان باشگاه‌های کشور حضور دارد و بعد از انجام بازی‌های دور رفت مرحله گروهی، هم اکنون درگیر رقابت‌های دور برگشت این مرحله است و برای این تیم آرزوی موفقیت داریم.

رئیس هیات والیبال استان قم افزود: تیمی که قرار است به نمایندگی از استان قم در مسابقات لیگ سری B به میدان برود، متشکل از استعدادها و نخبه‌های باشگاه والیبال فدک قم است که البته احتمال دارد با نام انقلاب در این دوره از رقابت‌ها برابر حریفان خود به میدان برود، در حالی که این لیگ برای نخستین‌بار در ایران برگزار می‌شود.

وی افزود: بر اساس مصوبه هیات رئیسه فدراسیون، برگزاری مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های در قالب سری B دسته اول مردان ایران با عنوان جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی توسط کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات برنامه‌ریزی شده و ثبت‌نام تیم‌ها از 24 آبان ماه انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: این دوره از مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های سری B دسته اول مردان ایران به شکل متمرکز و در دو مرحله رفت و برگشت برگزار خواهد شد و حضور قطعی تیم‌ها در این مسابقات منوط به واریز مبلغ ورودی است و دو تیم برتر سهمیه حضور در لیگ دسته اول مردان ایران در سال 1400 را به دست خواهند آورد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار