حجت الاسلام علی تقوی:
معاون دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های کشور گفت: امروز در سایه آرامش و امنیتی که شهدا ایجاد کرده‌ به قله‌های بلند علمی دنیا دست پیدا کرده‌ایم.
کد خبر: ۹۲۴۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲ 17 December 2020

به گزارش تابناک در کردستان و به نقل از تسنیم کردستان ، حجت‌الاسلام علی تقوی پیش ‌از ظهر امروز در مراسم خاکسپاری پیکر دو تن از شهدای گمنام در دانشگاه فرهنگیان سنندج با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: شهدا کسانی بودند که از لذت‌های دنیایی گذشتند و جانشان را به انقلاب تقدیم کردند.
وی برهم زدن وحدت و اتحاد کنونی در کشور را یکی از نقطه‌های هدف دشمن خواند و افزود: معاندان نظام با توطئه و شیوه‌های مختلف در صدد ایجاد اختلاف و تفرقه بین قومیتهای متفاوت هستند.
معاون دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های کشور خاطرنشان کرد: اقتدار ملت یکی دیگر از هدف‌های دشمن است تا نگذارد این ملت مقتدر باشد که کوری چشم آنها کشور ما روز به روز مقتدرتر می‌شود.
وی یادآورشد: دشمنان امروز به دلیل اقتداری که داریم جرات نگاه کردن به این انقلاب را ندارند.تقوی بیان کرد: امروز روزی نیست که دیگران برای ما مسئول تعیین و تعیین تکلیف کنند.
وی گفت: امروز در سایه آرامش و امنیتی که شهدا ایجاد کردند به قله‌های بلند علمی دنیا دست پیدا کرده‌ایم.
معاون دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های کشور عنوان کرد: دشمن با ترور شهدایی مانند شهید فخری‌زاده می‌خواهد جلوی پیشرفت علمی ما را بگیرد اما هیچ‌گاه به اهدفشان نخواهند رسید.
تقوی در ادامه گریزی به تلاش مدافعان سلامت در این روزهای کرونایی زد و یادآور شد: کادر درمان ما امروز همین راهی را می‌روند که شهدا رفته‌اند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار