رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه:
حسین بخشایشی در جلسه امروز صحن شورا ضمن تقدیر از تلاشهای شبانه روزی کادر درمان در این روز های سخت کرونا و نیز تبریک 25 آذر روز پژوهش گفت: تحقق توسعه پایدار شهری منوط به پژوهش و تحقیقات بنیادی و کاربردی است. شهرها پدیده های سیستمی و اجتماعی هستند که از پیچیدگی های بسیاری در موضوعات متعدد برخوردارند و نگاه به آن نیازمند بررسی و کنکاش علمی و تجربی به طور توأمان است.
کد خبر: ۹۲۴۴۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۱ 15 December 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: برخورداری از چنین رویکردی مطمئناً به گشایش مشکلات و حل مسائل شهری و شهروندی منجر خواهد شد و باورپذیری آن در مجموعه مدیریت شهری از پایه ای ترین ارکان و الزامات سازمانی است.

  حسین بخشایشی گفت: بدین سبب هفته پژوهش را به تمامی فعالان عرصه پژوهش و همکاران مرکز مطالعات و پژوهش های شورای اسلامی شهر و کمیته پژوهش شهرداری ارومیه  تبریک می گوییم و از خداوند متعال برای این عزیزان توفیقات روزافزون را در خدمت به مجموعه مدیریت شهری خواهانیم.

 وی در ادامه سخنانش با اشاره به گزیده ای از بیانیه ائمه جمعه استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان و اردبیل در ارتباط با سخنرانی اردوغان اذعان داشت:«در روزگاری که امت اسلامی به خاطر انواع عقب‌ماندگی‌های مفرط در موضوعات صنعتی، اقتصادی، تکنولوژی و ... در محاصره دشمنان کینه‌توز و انتقام‌جو قرار دارد ایجاد هرگونه تنش، اختلاف، بدبینی، تدابر و تنافر بین کشورها و ملت‌های اسلامی گناه نابخشودنی است.
امروز بر آحاد امت اسلامی در تمام کشورهای اسلامی مخصوصاً بر صاحب منصبان واجب شرعی است که از هرگونه رفتارها و گفتارهای تفرقه‌افکن و از هر آنچه که باعث می‌شود امت مرحومه مبتلی به تقطع و تفرق شده و به آحاد متفرق تبدیل گردد اجتناب نمایند.

 همه می‌دانیم که منطقه‌ی راهبردی غرب آسیا هماره مطمع دشمنان اسلام و شوکت مسلمین بوده است. اکنون نیز استراتژی ثابت استکبار و صهیونیسم همین است. 

 رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: چاوش اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه از عدم اطلاع اردوغان از حساسیت های پیرامون شعرِ قرائت شده خبر داد و اطمینان داد که رییس جمهور ترکیه به حاکمیت ملی و تمامیت ارضی ایران احترام کامل می‏گذارد و ابراز امیدواری کرد که روابط دوجانبه دو کشور با اطمینان متقابل بیش از پیش گسترش بیابد. البته با علم بر این قضیه که کشور ترکیه در شرایط  تحریم و فشارهای خارجی  علیه ایران در کنار دولت و مردم ایران بوده است، امیدواریم اشتباهاتی از این دست هرگز از سوی کشورهای همسایه و مسلمان تکرار نگردد و از هرگونه گفتارهای تفرقه افکنانه پرهیز گردد. ما مخالف هر گونه گفتار و رفتار تفرقه افکنانه از سوی تمامی گروه ها و افراد هستیم و مردم آذربایجان ثابت کرده اند که در حفظ تمامیت ارضی ایران همواره در خط مقدم بوده و خواهند بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار