مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت : با اجرای طرح‌های پیک‌سایی در فصل تابستان، ۵۴ میلیارد ریال پاداش به مشترکان برق استان آذربایجان‌غربی پرداخت شد.
کد خبر: ۹۲۴۴۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۶ 15 December 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی؛ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی از پرداخت پاداش ۵۴ میلیارد ریالی این شرکت برای مشترکین همکار طی تابستان سال ۹۹ خبر داد و گفت: در راستای انجام اقدامات مدیریت مصرف و کاهش پیک در تابستان سال ۹۹، آن دسته از مشترکانی که در این طرح همکاری کرده‌اند مشمول پاداش شده و میزان پاداش تعلق یافته به آن‌ها در صورتحساب‌شان اعمال شده است.

 

حسن بکلو افزود: بیش از ۹ هزار مشترک در طرح مدیریت مصرف سال ۹۹ با شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی همکاری داشته‌اند که از مجموع این تعداد، مشترکین شامل دریافت پاداش ۶ هزار و ۹۵ مورد بوده‌اند.

 

نادر اشرف پور مدیردفترمدیریت مصرف شرکت در این راستا گفت: با همکاری مطلوب کشاورزان با طرح کاهش پیک بار اشاره و عنوان کرد: خوشبختانه امسال مشترکین کشاورزی با خاموشی  ۴ ساعته پمپ‌های خود درساعت اوج بار و رعایت برخی نکات ساده همکاری مطلوبی با این شرکت داشتند و با ۴ هزار و ۷۶۶ مشترک بیشترین تعداد مشترک همکار به حوزه کشاورزی مربوط است.

 

وی خاطر نشان کرد: از مجموع کل مشترکان همکار در طرح مدیریت مصرف امسال ۹۴۳ مشترک با تعرفه صنعتی، ۲۰۷ مشترک با تعرفه عمومی، ۱۲۲ مشترک با تعرفه سایر مصارف، ۳۳ مشترک دارای جایگاه سی ان جی و ۲۴ مشترک با فعالیت‌های تولیدی و خدماتی دارای مولد خود تامین مشمول پاداش‌های مصوب وزارت نیرو در استان آذربایجان غربی شدند.

 

اشرف پور افزود: بر اساس محاسبات انجام شده وگزارش نهایی شرکت توانیر،مجموع عملکرد پیکسایی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در تابستان ۹۹،  ۱۶۸ مگاوات بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار