" عزالدین بخت آور " اهل سردشت از سوی موسسه اسکوپوس ( scopus ) در فهرست دانشمندان دو درصد برتر دنیا قرار گرفت.
کد خبر: ۹۲۴۴۵۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۲ 15 December 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سردشت گفت: بر اساس گزارشی از دانشگاه استنفورد اسامی دو درصد دانشمندان پر استناد جهان در سال ۲۰۱۹ با بررسی داده‌های پایگاه استنادی اسکوپوس منتشر شده است.

حسن زاده افزود: دکتر عزالدین بخت آور ۴۱ ساله اهل شهرستان سردشت و عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی ارومیه و دانشیار گروه مهندسی معدن دانشکده محیط زیست در رشته مهندسی معدن از سوی این موسسه در فهرست دانشمندان دو درصد برتر دنیا قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: تا کنون از این استاد بیش از ۱۰۰ مقاله علمی مهم در حوزه معدن در مجلات علمی اروپا و آمریکا منتشر شده و همچنین در بیش از ۱۰ همایش بین الملی در کشور‌های مختلف شرکت داشته و مهمترین کارنامه علمی این استاد همکاری با وزارت صنعت، معدن و تجارت جهت تالیف دستورالعمل‌های اجرایی برای معادن کشور بوده است.

فهرست دانشمندان دو درصد برتر توسط محققان دانشگاه استنفورد با بررسی و ارزیابی استناد‌های پایگاه بین الملی اسکوپوس که دانشمندان را با ارزیابی بیشترین مقالات تالیفی، ارجاعات و استناد‌ها معرفی می‌کند، ارائه و در تاریخ ۱۶ اکتبر ۲۰۲۰ در مجله Plos Biology منتشر شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار