آذربایجان غربی ظرفیت های کلانی برای جذب سرمایه گذاران درحوزه پتروشیمی دارد.
کد خبر: ۹۲۴۲۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۵ 14 December 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، استاندار آذربایجان غربی در دیدار با یکی از سرمایه گذاران متقاضی در حوزه پتروشیمی با اشاره به قابلیت های ویژه استان در پتروشیمی، سرمایه گذاری در ایجاد پتروشیمی جدید و صنایع پایین دستی را یک امتیاز ویژه برای جلب سرمایه گذاری دانست و گفت: به افراد و شرکت های مشتاق به سرمایه گذاری در بخش های مختلف از جمله پتروشیمی اطمینان خاطر می دهیم که مدیریت استان برای رفع موانع احتمالی و تسهیل فرایند تولید اراده جدی دارد.

محمدمهدی شهریاری تصریح کرد: متاسفانه قابلیت های استان علیرغم تلاشهای انجام گرفته در دوره های مختلف بخوبی برای سرمایه گذاران معرفی نشده است.

وی با اشاره به موافقت وزیر نفت برای احداث واحد جدید پتروشیمی در آذربایجان غربی گفت: با توجه به ویژگی های منحصربفرد استان در این حوزه، از سرمایه گذاران واقعی که دارای سرمایه و برنامه عملیاتی مشخص هستند حمایت جدی می کنیم.

استاندار آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: از ابتدای سالجاری با وجود شیوع کرونا شاهد رشد متقاضیان سرمایه گذاری در استان هستیم که امیدواریم با نهایی شدن فرایند آغاز بکار این پرونده ها به زودی زمینه های اشتغال و رونق تولید بیشتری در منطقه فراهم شود.

شهریاری گفت: به همه مدیران ابلاغ شده تا نسبت به رفع موانع تولید اهتمام جدی داشته باشند و کوتاهی در کمک به فرآیند جذب سرمایه گذاری به هیچ عنوان مورد قبول نخواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار