رییس هیات وزنه برداری خوزستان گفت: ۲ وزنه بردار خوزستانی با صلاحدید کادر فنی به تیم ملی جوانان کشورمان فراخوانده شدند.
کد خبر: ۹۲۳۷۲۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶ 13 December 2020

علیرضا قریشی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اردوی آماده سازی تیم ملی وزنه برداری جوانان کشورمان جهت شرکت در مسابقات قهرمانی جوانان جهان در عربستان از ابتدای دی ماه سال جاری در محل کمپ تیم های ملی وزنه برداری برگزار خواهد شد.

وی افزود: با تصمیم کادر فنی تیم ملی، ابوالفضل جمعه پور و علیرضا منصوری ۲ وزنه بردار جوان خوزستانی هستند که به این دوره از اردوهای تیم ملی جوانان دعوت شده اند و باید در تاریخ تعیین شده خود را به کادر فنی تیم ملی معرفی کنند.

دیدار نمایندگان خوزستان در مرحله نهایی لیگ برتر کشتی فرنگی

مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی کشور با برگزاری ۲ دیدار از روز ۲۵ آذرماه آغاز می شود که تیم های سینا صنعت ایذه و فولاد اکسین خوزستان ۲ نماینده شایسته استان باید به مصاف حریفان سرسخت خود بروند.

در دیدار نخست تیم فولاد اکسین در یک جدال حساس و نفسگیر مقابل بازار بزرگ ایران که بسیاری از کشتی گیران مطرح خوزستانی را در اختیار دارد، قرار می گیرد و در صورت پیروزی، به دیدار نهایی صعود می کند.

اما دیدار دیگر این مرحله بین تیم های سینا صنعت ایذه و دانشگاه آزاد برگزار خواهد شد که شانس پیروزی نماینده خوزستان بیش از تیم مقابل است.

در صورت پیروزی تیم های بازار بزرگ و سینا صنعت در این مرحله، فینال دوره قبل مسابقات تکرار خواهد شد و نماینده خوزستان به دنبال انتقام شکست فصل گذشته است.

تیم های آریو برزن بهبهان و احتشام گستر اهواز ۲ نماینده دیگر استان در این پیکارها بودند که تیم احتشام گستر در دور برگشت از مسابقات انصراف داد.

 

حضور نماینده خوزستان در لیگ برتر تیراندازی باکمان

یازدهمین دوره رقابت های لیگ برتر تیراندازی با کمان باشگاه های ایران از ۲۷ آذرماه به صورت متمرکز در تهران برگزار می شود که نفت امیدیه به عنوان تنها نماینده خوزستان در این رقابت ها حضور دارد.

این مسابقات در بخش ریکرو و کامپوند با حضور ۲۹ تیم از سراسر کشور در بخش آقایان و بانوان برگزار خواهد شد که نماینده خوزستان تنها در بخش آقایان تیمداری می کند.

نفت امیدیه سابقه عنوان سومی در این مسابقات را در کارنامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار