سه بازیکن شاخص والیبال نشسته استان قم، در دوره جدید مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته مردان باشگاه‌های ایران در ترکیب تیم های غیر بومی به میدان خواهند رفت.
کد خبر: ۹۲۳۶۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳ 13 December 2020

به گزارش تابناک قم، بیست و یکمین دوره رقابت‌های لیگ برتر والیبال نشسته مردان ایران، جام ایثار از دوشنبه آغاز خواهد شد و حسین گلستانی عضو قمی پر افتخار تیم ملی والیبال نشسته در تیم مس شهر بابک زیر نظر سرمربی تیم ملی والیبال نشسته یعنی هادی رضایی به مصاف تیم سپیدرود رشت و هم بازی‌های امیرحسین آقایی که اهل قم است خواهند رفت.

این رقابت‌ها در دو گروه برگزار می‌شود و بازی‌های گروه دوم از ۲۳ تا ۲۶ آذر در اصفهان به انجام می‌رسد و مسابقات گروه اول، پس از مساعد شدن شرایط شهر تیم میزبان نسبت به بیماری کرونا و با تأیید فدراسیون برگزار خواهد شد.

در گروه اول تیم‌های شهرداری ورامین، شهرداری گنبد، پالایش نفت آبان و در گروه دوم مس شهر بابک کرمان، سپیدرود رشت، ذوب آهن اصفهان با یکدیگر به صورت متمرکز در سه مرحله (رفت، برگشت و پلی آف) به رقابت می‌پردازند که سیدحسین حسینی جد دیگر بازیکن قمی حاضر در لیگ برتر والیبال نشسته مردان برای شهرداری ورامین در گروه اول به میدان خواهد رفت.

گفتنی است والیبال نشسته یکی از رشته‌های مستعد و پرافتخار ورزش جانبازان و معلولین استان قم است که عناوین متعدد قهرمانی از میادین بین‌المللی، آسیایی، جهانی، بین قاره‌ای و پارالمپیک را برای ورزش قم به ارمغان آورده و بازیکنان خوشنام و سرشناسی دارد که علی رغم حضور بازیکنان قمی در تیم‌های دیگر جای تیمی از استان قم به دلیل مشکلات مالی و نبود حامی مالی خالی است.

برنامه هفته نخست گروه دوم این رقابت‌ها مسابقات به شرح زیر است:

دوشنبه ۲۴ آذر
مس شهر بابک – سپیدرود رشت

سه شنبه ۲۵ آذر
ذوب‌آهن اصفهان – مس شهر بابک

چهارشنبه ۲۶ آذر
ذوب‌آهن اصفهان – سپیدرود رشت

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار