والیبالیست‌های تیم رعد پدافند هوایی قم در اندیشه جبران شکست‌های دور رفت مرحله گروهی لیگ دسته اول والیبال و زنده کردن شانس صعود به مرحله بعد از امروز مقابل حریفان خود به میدان می‌روند.
کد خبر: ۹۲۳۶۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰ 13 December 2020

به گزارش تابناک قم، دیدارهای دور رفت فصل جاری لیگ دسته اول والیبال مردان ایران در دو مرحله به شکل متمرکز برگزار می‌شود و بعد از انجام دیدارهای هفته نخست گروه دوم در اردبیل، بازی‌های هفته دوم این گروه در شهر آمل آغاز شد.

در حالی که فدراسیون والیبال امسال بیست و نهمین دوره مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور را به نوان جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و با حضور ۱۸ تیم در دو گروه برگزار می‌کند، تیم‌های شهرداری جوان ارومیه، مس رفسنجان، سروقامتان همدان، مقاومت بسیج، ملوان تهران، مجتمع فولاد خراسان، اشتادسازه، تخت جمشید مرودشت فارس و هوادار تهران در گروه نخست این دوره با یکدیگر رقابت می‌کنند.

رعد پدافند هوایی قم یکی از تیم‌های حاضر در گروه دوم مقدماتی این فصل است که برای صعود از این مرحله با تیم‌های سامسونگ قائم‌شهر، عقاب ملل اردبیل، پاس گرگان، صنایع اردکان، ایرانشید چالوس، خوش سیمای آمل، مرحوم باقرزاده و اسپرت هوشیار تبریز به رقابت می‌پردازد.

دیدارهای مرحله نخست دور رفت این گروه‌ها، به میزبانی شهرهای مشهد در گروه نخست و اردبیل در گروه دوم به انجام رسید و تیم‌ها در روزهای 24 تا 30 آبان‌ماه با یکدیگر بازی کردند که با صدرنشینی تیم‌های مس رفسنجان و پاس گرگان در دو گروه مقدماتی همراه بود.

طبق برنامه‌ریزی کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال، مرحله دوم دور رفت در گروه نخست به میزبانی تهران و در گروه دوم با حضور رعد پدافند هوایی قم به میزبانی آمل برگزار می‌شود و نماینده قم به ترتیب 22 آذر با خوش‌سیما آمل، 23 آذر با صنایع اردکان و 25 آذر با عقابل ملل مریوان دیدار خواهد کرد.

در این گروه هم اکنون تیم‌‌های پاس گرگان با 14 امتیاز، عقاب ملل اردبیل با 10 امتیاز، باقرزاده و صنایع اردکان با 9 امتیاز، ایرانشید چالوس و سامسونگ جویبار با پنج امتیاز رده‌های اول تا ششم را در اختیار دارند و رعد پدافند هوایی قم با یک برد، چهار باخت و چهار امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی گروه دوم است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار