محدویت‌های ابلاغی ستاد ملی کرونا در آذربایجان غربی متناسب با وضعیت زرد دو شهر و وضعیت نارنجی ۱۵ شهر دیگر اعمال می‌شود.
کد خبر: ۹۲۳۲۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۰ 11 December 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، کمیته امنیتی ،اجتماعی و انتظامی ستاد مقابله با کرونا در آذربایجان غربی در اطلاعیه ای اعلام کرد :

با توجه به اینکه وضعیت شهرهای استان از تاریخ ۲۲ آذرماه به شرح زیر:

 ۱- سردشت و شاهین دژ  (زرد)

۲- ارومیه، مهاباد، نقده، پیرانشهر، تکاب،اشنویه، خوی، سلماس،ماکو، پلدشت، بوکان،شوط، چالدران، چایپاره و میاندوآب ( نارنجی) خواهند بود، لذا ضمن قدردانی از همکاری و همراهی مردم عزیز در رعایت دستورالعمل های بهداشتی و اجرای محدودیت های هوشمند ، فرمانداران و مدیران دستگاه های مرتبط نسبت به اجرای محدویتهای ابلاغی ستاد ملی کرونا متناسب با وضعیت ها شهرها، اقدام نمایند.

محدودیتهای اعمال شده در  شهرهای با وضعیت نارنجی وزرد

در شهرستان‌های نارنجی مشاغل گروه یک و ۲ مجاز به فعالیت هستند ولی مشاغل گروه ۳ و ۴ همچنان تعطیل هستند.

در شهرستان‌های نارنجی ادارات و سازمان‌های دولتی و غیردولتی این شهرستان نیز با یک سوم کارکنان فعالیت کرده و مابقی به صورت نوبت کاری خواهند بود، در ادارات خدمات دهنده همچون بانک‌ها نیز ۵۰ درصد کارکنان در محل کار حاضر باشند و مابقی در صورت نیاز با صلاحدید مدیران به صورت حضوری یا غیرحضوری فعالیت خواهند کرد.

در شهرستان‌های زرد مشاغل گروه یک و ۲ و ۳ مجاز به فعالیت و شهرستان‌های گروه ۴ همچنان تعطیل هستند.

در شهرستان‌های زرد کارکنارن ادارات و سازمان‌های دولتی و غیردولتی این شهرستان نیز با دو سوم کارکنان فعالیت کرده و مابقی به صورت نوبت کاری خواهند بود، در ادارات خدمات دهنده همچون بانک‌ها نیز ۱۰۰ درصد کارکنان در محل کار حاضر باشند.

در شهرستان‌های زرد مشاغل گروه یک و ۲ و ۳ مجاز به فعالیت و مشاغل  گروه ۴ همچنان تعطیل هستند.

شیوه نامه اجرایی فعالیت مشاغل و ادارات به سازمان صمت و فرمانداری‌ها و ادارات ابلاغ شده است.

طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت تردد در شهرهای نارنجی تا اطلاع ثانوی همچنان ادامه دارد و در صورت تصمیم گیری جدید درباره آن اطلاع رسانی می‌شود.

در شهرهای نارنجی خوروهای با پلاک بومی اجازه خروج و خودروهای با پلاک غیربومی اجازه ورود ندارند و رفت و آمد در ساعت‌های ۲۱ تا ۴ بامداد ممنوع است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار