سه بازیکن شاخص والیبال نشسته استان قم امسال در دوره جدید مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته مردان باشگاه‌های ایران به میدان می‌روند.
کد خبر: ۹۲۲۹۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴ 10 December 2020

به گزارش تابناک قم، والیبال نشسته یکی از رشته‌های مستعد و پرافتخار ورزش جانبازان و معلولین استان قم است که عناوین متعدد قهرمانی از میادین بین‌المللی، آسیایی، جهانی، بین قاره‌ای و پارالمپیک را برای ورزش قم به ارمغان آورده و بازیکنان خوشنام و سرشناسی دارد.

امسال در مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته مردان باشگاه‌های کشور بار دیگر قمی‌ها شاهد حضور و درخشش مردان والیبال نشسته قم خواهند بود، هر چند جای تیمی از استان قم در این لیگ خالی است، اتفاقی که البته به دلیل مشکلات مالی رخ داده و این رشته در قم چندان حامی مالی ندارد.

امسال حسین گلستانی در تیم مس شهر بابک، سیدحسین حسینی‌جد در تیم شهرداری ورامین و امیرحسین آقایی در تیم سپیدرود رشت نماینده‌های ورزش جانبازان و معلولین قم در لیگ برتر والیبال نشسته مردان ایران هستند، لیگی که از هفته آینده استارت می‌خورد و قمی‌ها در ترکیب تیم‌های باشگاهی خود به میدان می‌روند.

با صدور مجوز از سوی ستاد ملی کرونا بازی‌های هفته نخست لیگ برتر والیبال نشسته در گروه دوم مقدماتی از 23 تا 26 آذر ماه به میزبانی فولاد شهر اصفهان و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد، گروهی که از قضا هر سه والیبالیست قم در آن با یکدیگر روبه‌رو می‌شوند.

از جمله شرایط برگزاری این رقابت‌ها الزام میزبان به ضد عفونی کردن سالن مسابقات است، ضمن اینکه تمام تیم‌ها باید تست PCR بازیکنان و عوامل فنی را تا سه روز قبل از شروع رقابت‌ها انجام داده و به مسوول برگزاری رقابت‌ها تحویل دهند، همچنین در طول سه روز برگزاری این پیکارها در قرنطینه کامل قرار بگیرند.

این رقابت‌ها در دو گروه برگزار می‌شود و بازی‌های ی گروه دوم از  23 تا 26 آذر در اصفهان به انجام می‌رسد.

*برنامه هفته نخست مسابقات:

دوشنبه ۲۴ آذر

مس شهر بابک – سپیدرود رشت

سه شنبه ۲۵ آذر

ذوب‌آهن اصفهان – مس شهر بابک

چهارشنبه 26 آذر

ذوب‌آهن اصفهان – سپیدرود رشت

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار