به دلیل رعایت نکردن طرح اعمال محدودیت‌ها؛
سرپرست فرمانداری ماکو گفت: از آغاز طرح اعمال محدودیت‌ها و منع تردد خودرو‌های غیر بومی، ۷۰ راننده متخلف در این شهرستان جریمه شدند.
کد خبر: ۹۲۲۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۸ 09 December 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، رعنا قربانی افزود: از این تعداد، ۴۰ دستگاه خودرو با پلاک غیربومی در داخل شهر توسط راهنمایی و رانندگی و ۳۰ دستگاه خودرو با پلاک غیربومی نیز در جاده توسط پلیس راه جریمه شده اند.

وی با بیان اینکه نارضایتی‌هایی در خصوص حضور خودرو‌های بدون پلاک یا خودرو‌های با پلاک مخدوش در سطح شهرستان به وجود آمده، افزود: نیروی انتظامی با تشکیل تیم‌هایی در سطح شهر در صورت مشاهده چنین موردی با مالکان متخلف برخورد و خودرو را به پارکینک انتقال خواهند داد.

سرپرست فرمانداری ماکو ادامه داد: هم اکنون وضعیت شهرستان ماکو نارنجی بوده و نرخ رشد ابتلا نیز از ۸۶ صدم درصد به ۱۳ صدم درصد رسیده و خوشبختانه آمار مبتلایان سیر نزولی را طی می‌کند.

قربانی گفت: در این راستا مسوولان باید پای کار باشند و از مردم نیز می‌خواهیم همچنان به رعایت پروتکل‌های بهداشتی ادامه دهند چرا که عادی سازی بیماری کرونا توسط مردم و اقشار مختلف می‌تواند در آمار مبتلایان ما تاثیر گذار باشد.

وی همچنین با اشاره به تغییر وضعیت شهرستان ماکو از قرمز به نارنجی گفت: این وضعیت را مدیون اتحاد، همدلی و انسجام شهروندان و مسوولان هستیم و همچنان باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم تا دوباره به وضعیت قرمز بازنگردانیم.

سرپرست فرمانداری ماکو گفت: از آغاز شیوع بیماری کرونا، آمار مبتلایان در شهرستان به پنج هزار و ۱۱۴ نفر رسیده و افراد بستری در بیمارستان ۴۵ مورد و آمار فوتی نیز متاسفانه به ۶۴ نفر رسیده است.

شهرستان ماکو با بیش از ۱۰۰هزار نفر جمعیت در شمال استان آذربایجان غربی در وضعیت نارنجی کرونایی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار