این پروژه در راستای پاسخ به نیاز درمانی مردم این شهرستان طراحی و احداث شده و با تجهیز کامل، در آینده نزدیک مورد بهره برداری قرار می گیرد.
کد خبر: ۹۲۲۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۱ 08 December 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به برنامه ویژه دولت برای توسعه ۳۱ شهرستان کشور از جمله تکاب گفت: در این راستا برنامه های متعددی از جمله احداث بیمارستان ۹۷ تختخوابی تکاب در دستور کار قرار گرفت که این مرکز درمانی در مرحله تجهیز قرار گرفته است.

نادر صادقی در جلسه ویدیوکنفرانس بررسی روند اجرا و پیشرفت اسناد برنامه‌ای راهبردی - عملیاتی توسعه پایدار با تأکید بر اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در ۳۱ شهرستان کمتر توسعه یافته، اظهار داشت: این پروژه در راستای پاسخ به نیاز درمانی مردم این شهرستان طراحی و احداث شده و با  تجهیز کامل، در آینده نزدیک مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده در طول سه ماه اخیر در شهرستان تکاب اضافه کرد: آسفالت جاده تکاب – شاهین دژ به طول ۱۲ کیلومتر، شروع آسفالت جاده تکاب - تخت سلیمان و دندی به طول یک هزار و ۳۵۰ متر، افتتاح واحد ریخته گری و تولید شمش آلومینیوم، ایجاد مقدمات اولیه طرح مانیتورینگ معادن، کلنگ زنی مدرسه سه کلاسه روستای قره بلاغ، افتتاح پارکینگ درون شهری، راه اندازی و تجهیز کمپ ترک اعتیاد و پیشرفت ۷۰ درصدی سالن ورزشی شریف آباد از جمله این اقدامات است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی ادامه داد: اجرای طرح هادی در ۶ روستای بخش تخت سلیمان و پنج روستای بخش مرکزی و پیشرفت ۹۰ درصدی طرح بومگردی روستای بدرل از دیگر اقداماتی است که در طول آبان و مهر ماه در این شهرستان انجام شده است.

وی با اشاره به پروژه های عمرانی افتتاح شده سال جاری در تکاب بیان کرد: ۶ طرح برق رسانی، گازرسانی به ۲ روستا، ۲ طرح سد ملاتی و جنگل کاری، ۹ پارک، طرح مرمت و استحکام بخشی ایوان خسرو تخت سلیمان، سه طرح ارتقای سیستم مخابراتی و طرح هادی در ۲۵ روستا از جمله این طرح هاست.

صادقی در خصوص پروژه های تولیدی و خدماتی، صنعتی و کشاورزی افتتاح شده طی امسال در تکاب نیز گفت: طرح آبیاری تحت فشار گروهی، کارگاه بسته بندی حبوبات و غلات، طرح بهسازی مسکن روستایی به تعداد ۵۰ واحد، سالن ورزشی سرپوشیده، طرح مرکز تست مخازن سی ان جی و سالن ورزشی بانوان از طرح های انجام شده در این بخش به شمار می رود.

تکاب از شهرهای جنوبی آذربایجان غربی است که به علت محرومیت، جزء ۳۱ شهرستان مدنظر دولت برای محرومیت زدایی در کشور به شمار می رود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار